כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

דרעי על סערת ההסתה בקרית יובל: ההתנצלות לא מקובלת

השר דרעי, התייחס הבוקר לסערה שהתעורה בעקבות דבריו של מנהל המינהל הקהילתי בקרית יובל: "המנהל הקהילתי דחף לפרובוקציות מיותרות" • הבוקר, זעם רוזנשטיין, חבר המועצה מ'יהדות התורה', על שרבוב שמו למכתב נגד לוי, וטען כי בכך מסיטים את האש מהאשם האמיתי - ראש העיר ברקת

דרעי. צילום: Tomer Neuberg / פלאש 90
דרעי. צילום: Tomer Neuberg / פלאש 90

שר הפנים אריה דרעי, התייחס הבוקר לסערה שהתעורה בעקבות דבריו של מנהל המינהל הקהילתי יחיאל לוי, שהוקלט אומר כי "צריך לחנוק אותם כדי שיעזבו את השכונה".

בראיון לתכנית הבוקר של דוד חכם ב'רשת מורשת' אמר דרעי: "הכתובת היתה על הקיר. ההתנהגות של יחיאל לוי היתה חריגה ולמרות המאמצים להרגיע את הרוחות בקרית יובל, המנהל הקהילתי דחף לפרובוקציות מיותרות.

דרעי הוסיף: "הוא עשה זאת כדי לדחוק את החרדים החוצה. טוב שהקליטו אותו ואני מברך את גל"צ על כך.

דרעי התייחס למטרת מינוי של לוי ע"י ראשי המינהל: "עד היום טענו שהוא מקצועי, והנה הוכח מה מטרתו שם. אי אפשר להשאיר אותו אפילו שעה נוספת. ההתנצלות שלו לא מקובלת וסופו מוכיח על תחילתו.

יצויין כי לצד הוקעת דבריו של לוי, חבר המועצה שלמה רוזנשטיין מ'יהדות התורה' זעם על היטפלות חברי המועצה החרדים לדבריו של לוי שלדבריו, למעשה מייצגים את מדיניות ברקת, הלכה למעשה. "נחמד מאד לקבל דברים בשמי מבלי לשוחח או לעדכן במשהו" כתב רוזנשטיין לחבריו החרדים במועצת העיר וזעם על שירבוב שמו למכתב נגד לוי. "המכתב הזה לא מקובל עלי. איני חלק ממנו ומתוכנו לחלוטין. נפלתם כמו טיפשים בפח שהרימו לכם להנחתה".

לדבריו של רוזנשטיין, "הסיפור פה זה לא יחיאל לוי אלא מדיניות עירונית!!! (כך במקור. י.ג) ולשפוך את דמו של יחיאל לוי כתרנגול כפרות במקום לטפל בבעיה האמיתית של "מדיניות חניקת החרדים" שמובילה עירית ירושלים ובכיריה - זה בדיוק מה שהחליט ראש העיר בטקטיקה מדהימה מבחינתו.

"גם כיהודים שומרי תורה ומצוות וגם ברמה הטקטית היה עלינו לדרשו דרישה אחרת לגמרי בסיפור הזה ולקחת את הסיפור למקום אחר ולסיפור האמיתי שיש כאן", כתב רוזנשטיין.
אריה דרעי קרית יובל יחיאל לוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד