י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

החשד להתעללות: הילדים נחקרו, מעצר האב הוארך

בית המשפט האריך בחמישה ימים את מעצרו של האב ממודיעין עילית החשוד בהתעללות בבנו בן ה-4.5, עד ליום ראשון • אתמול (ג') הוארך מעצרה של אשתו בשישה ימים, החשודה אף היא בהתעללות בבנה ובילדיה הנוספים

צילום אילוסטרציה: אדיר סולטן, פלאש 90
צילום אילוסטרציה: אדיר סולטן, פלאש 90

החשד להתעללות ההורים במודיעין עילית: בית משפט השלום בתל אביב האריך בחמישה ימים את מעצרו של האב ממודיעין עילית החשוד בהתעללות בבנו בן ה-4.5, עד ליום ראשון. אתמול (ג') הוארך מעצרה של אשתו בשישה ימים, החשודה אף היא בהתעללות בבנה.

עו"ד חגית רחמני וייס שמייצגת את האם מטעם הסניגוריה הציבורית אמרה אתמול לאחר הארכת מעצרה כי "מדובר באישה עם נסיבות חיים קשות". לטענת האם, "לכל אורך הדרך כי היא דואגת לבריאותו של בנה, שנולד עם בעיות רפואיות מורכבות, וכי כל פעולותיה נועדו לסייע לבנה. האם מכחישה בתוקף כל חשדות שפגעה בבנה".

כזכור, בשבת האחרונה נעצרו על ידי משטרת מרחב דן זוג הורים ממודיעין עילית, בשנות ה-30 לחייהם, בחשד כי התעללו בבנם החולה בן ה-4.5. האם, הודתה בעבירות ואף סיפרה על מקרים נוספים בילדיה. בעקבות כך, נחקרו ילדיה הנוספים על מנת לברר האם גם הם עברו התעללות. לעומת זאת, האב, שתועד אף הוא במצלמות, הכחיש את החדשות נגדו.

בשיחה עם "בחדרי חרדים" טוען סבו של בן ה-4 כי אין שחר לחשדות. "כל המשפחה קיבלה את זה בהלם מוחלט. כולם מרגישים בחלום בלהות. בני הזוג טיפלו בילדים במסירות גדולה, הילדים מטופחים מאוד - מביגוד ועד התמסרות לכל ילד באשר הוא". לדברי הסב, "כל החשדות מופרכים. אני מכיר את בני הזוג כמו הילדים שלי, וזה ממש לא נכון. אני נותן אמון מוחלט בבני הזוג".

"הידיעה שהילד הזה עבר סבל גופני ונפשי לאורך זמן קורעת לי את הלב, והידיעה שלהורים האלה יש עוד ילדים בבית היא לא פשוטה. אין בסיפור הזה טובים ורעים" אמרה ד"ר גליה ברקאי, ממלאת מקום מנהל מחלקת ילדים ב' בבית החולים לילדים שיבא בתל השומר, שחשדה בזוג ההורים ממודיעין עילית שהתעללו בבנם בן הארבע וחשפה את ההתעללות.

לדבריה, בראיון לידיעות אחרונות, "בכל הפעמים הקודמות שהילד אושפז, התופעות שמהן סבל הילד לא הסתדרו לנו גם אחרי שעשינו לו בירור נרחב מאוד. פשוט לא הצלחנו להבין מה הסיבה לאשפוזים החוזרים. תמיד באיזשהו שלב המצב שלו השתפר והוא הלך הביתה - ואחרי תקופה היה מגיע שוב".

"בשלב מסוים חשדנו שהילד הורעל, אבל הופתענו מאוד כשהגיעו סרטוני המצלמה הנסתרת שהתקנו וגילינו שהוא עבר גם התעללות. לא היה משהו בהתנהגות או במראה שלהם שיכול להעיד על איזושהי בעיה. צריך לזכור שזה אירוע מאוד נדיר, אבל רופאים צריכים להיות מודעים לתופעה הזו כי כשהיא מתרחשת זה הדבר הכי נורא שיכול להיות".
מודיעין עילית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד