כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

האם מנכ"ל רשות האוכלוסין יהיה מקורבו של השר דרעי?

משה ארבל הוא הוא עורך דין חרדי, שהיה בתפקידו הקודם היועץ הפרלמנטרי של ח"כ יואב בן צור מש"ס

האם מנכ"ל רשות האוכלוסין יהיה מקורבו של השר דרעי?

לאחר שהשר דרעי ביקש, וקיבל מנציבות שירות המדינה את שינוי הסטטוס של מנכ"ל רשות האוכלוסין, מתפקיד בכיר הדורש ועדת איתור ואישור נציבות, למשרת אימון כפי שפורסם ב-TheMarker, מסתמן כי המועמד המוביל לתפקיד הוא ראש המטה שלו, משה ארבל.

מדובר בזינוק מטאורי לתפקיד בכיר כיוון שארבל הצעיר (33) הוא עו"ד חרדי, היה בתפקידו הקודם היועץ הפרלמנטרי של ח"כ יואב בן צור מש"ס, ומשם הפך לראש מטה דרעי. על פי גורמים מקורבים לש"ס, מדובר במי שסומן כמועמדו של דרעי גם לתפקיד מנכ"ל הרבנות הראשית.

על אף שמדובר במשרת אימון לא ברור מה יכולותיו הניהוליות של ארבל, ומה קרבתו או מומחיותו בנושא אוכלוסין והגירה. לא ברור כיצד יצלח את ועדת גילאור לבחינת מינויים בכירים בשירות הציבורי.

מלשכת השר נמסר: "לאור החלטת הממשלה המאשרת לשר הפנים למנות לתפקיד מנכ"ל רשות ההגירה והאוכלוסין מנכ"ל במשרת אימון, בוחן השר בימים אלה מספר מועמדים. לאחר שהשר יבחר תפורסם הודעה". כשנשאל דובר השר האם ארבל הוא אחד מהם, סירב להגיב

המנכ"ל הקודם של רשות האוכלוסין וההגירה, אמנון בן עמי, הוא המועמד המועדף על יו"ר קק"ל דני עטר, שאמור להודיע על מינויו בימים אלה, כפי שפורסם הבוקר ב-TheMarker.
משה ארבל אריה דרעי רשות האוכלוסין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד