כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

בעקבות העלית במחירי תחליפי החלב לתינוקות: קרן 'מאירים' במבצע חירום לחלוקת תחליפי חלב למשפחות נזקקות

אלפי אריזות תחליפי חלב יחולקו למשפחות נזקקות בכל רחבי הארץ • הקרן מקווה להירתמות הציבור למבצע החשוב המשמש אוכל בסיסי עבור הילדים

צילום: משה שי
צילום: משה שי

 

עלייה בלתי פוסקת במחירי תחליפי החלב לתינוקות ממגוון החברות, בשילוב עם זינוק במספר הפניות שהגיעו למשרדי קרן 'מאירים' ממשפחות נזקקות, הביאו את הארגון לזעוק לא עוד. בקרן החסד הוחלט להרים את הכפפה ולצאת בחלוקה נרחבת של תחליפי חלב לתינוקות ממשפחות מעוטות יכולת.

לדברי יזהר נבון מנכ"ל מאירים: "קיימנו הערכות מצב עם כל גורמי הרווחה בעיריות השונות ונחשפנו לנתונים מזעזעים. נדהמנו לגלות עד כמה מחירי המחייה בישראל משפיעים בצורה כה ישירה על משפחות ברוכות ילדים הנאלצות פעמים רבות מידי לבחור על איזה מוצר ייסודי יהיה עליהם לוותר. אנו בהחלט רואים בתחליפי החלב מוצר יסודי ובסיסי, ובשל כך החלטנו לצאת בקמפיין חירום לגיוס משאבים, על מנת שנוכל לספק למשפחות את תחליפי החלב להם הם זקוקים באופן נואש".

קרן הצדקה "מאירים" העוסקת במתן טיפול למשפחות ברוכות ילדים ובהבאת שמחה ותקווה לנזקקים, יוצאת בקמפיין נרחב לאחר שעקבה מזה תקופה ארוכה אחרי עליית המחירים בשוק תחליפי החלב בישראל. בנוסף, נערכו פגישות והערכות מצב עם כל הגורמים הרלוונטיים בבדיקה האם המחירים עשויים לרדת או להתמתן, לאחר שהתברר באופן מוחלט כי אין באופק ירידת מחירים בענף, הוחלט על יציאה מיידית לקמפיין החירום.

במסגרת המבצע, יחולקו אלפי אריזות תחליפי חלב למשפחות נזקקות בכל רחבי הארץ, על פי רשימה מסודרת שהועברה לארגון על ידי גורמי רווחה, רכזי חסד ואנשי קשר בארגונים השונים.

לדברי גורמים בהנהלת הארגון: " אנו תקווה כי הציבור יירתם לעזרתנו על מנת שנוכל להגיע למספר גדול יותר של תינוקות הזקוקים לעזרתנו, בשיתוף פעולה עם העזרה שלכם נוכל להביא שמחה ואושר לעוד תינוק רעב, כי התרומה שלכם זה האוכל שלו".

לתרומות התקשרו למספר: 072-3924073 או לחצו כאן

 

,

קרן מאירים מבצע חירום מזון לתינוקות חסד עזרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד