י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

אייזיק האניג, מקהלת 'נרננה' וטובי בעלי המנגנים שרים פיטסבורג

אלבום חדש של חסידות פיטסבורג יופיע בימים הקרובים, עם מיטב להיטים חסידיים מלחניו של האדמו"ר מפיטסבורג שליט"א ובביצועם של טובי בעלי המנגנים • קבלו טעימה

אייזיק האניג, מקהלת 'נרננה' וטובי בעלי המנגנים שרים פיטסבורג
פרוכטר

אלבום ניגוני קודש מושקע מלחניו של האדמו"ר מפיטסבורג עומד לצאת לאור בימים הקרובים ולהפוך לנכס צא ברזל בעולם הנגינה החסידי והיהודי.

האלבום מושתת על לחני קודש של כ"ק אדמו"ר בעל ה'אמונת אברהם' זי"ע, ויבדחלט"א בנו כ"ק מרן אדמו"ר שליט"א, שלחניהם תפסו מקום של כבוד בשולחן השבת והחג בכל בית יהודי, בחצרות החסידים ובקהילות היהדות מכל החוגים ברחבי תבל. כדוגמת: 'פרוק ית ענך' ו'למקדשך תוב', 'לב טהור', והשיר של הימים הנוראים 'וידע כל פעול' ועוד רבים וטובים.

למשימה זאת נבחרו בעלי מנגנים חסידיים מהשורה הראשונה, ביניהם: מנדי וויס, לייזר הופמן, אברמי מושקוביץ, אברימי לונגר, וכן הילדים יואלי גליק ויוסי ווייס ממקהלת "יידישע נחת" של מוישי קראוס - ארה"ב.

גם הבעל מנגן האגדי אייזיק האניג מארה"ב נוטל חלק בפרויקט, ומבצע את השיר "אתה ה' לא תכלא" בעיבוד ותזמור של ר' משה מרדכי (מונה) רוזנבלום. מקהלת 'נרננה' מבצעת את הליווי בכל רצועות האלבום. על העיבודים וההפקה חתום המעבד יצחק שור, אשר הגיש את הניגונים עם החמימות החסידית כראוי וכיאה ללחני קודש כאלו.



קרדיטים:
הפקה ניהול ועיבוד מוזקאלי: ר' יצחק שור.
מקהלות : מקהלת "נרננה".
הפקת ילדי פלא: משה קראוס MK סטודיו ארה"ב.
אולפנים: אולפני שיר יצחק שור – אולפני זמירות חיים בנט – אולפני MW מיכאל וינברגר ,
מיקס ועריכה דיגיטלית: יניב בלאס .
נרננה פיטסבורג אייזיק האניג לחנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד