ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

זעזוע: חתן בר המצוה התעטף בטלית נוצרית

חתן בר מצווה שהגיע הבוקר לבית הכנסת 'מרום ישראל' בבת ים, לתפילת שחרית ועליה לתורה, התעטף לראשונה בחייו בטלית ונחרד לגלות כי מודפסת עליה ברכה נוצרית, ר"ל • בן משפחתו של החתן ל'בחדרי': "חתן בר המצווה פרץ בבכי"

צילום אילוסטרציה: דניאל דרייפוס, פלאש 90
צילום אילוסטרציה: דניאל דרייפוס, פלאש 90

 

זעזוע: חתן בר מצווה שהגיע הבוקר (חמישי) לבית הכנסת 'מרום ישראל' בבת ים, לתפילת שחרית ועליה לתורה, לרגל הגיעו לגיל המצוות, התעטף לראשונה בחייו בטלית, אלא שבמהלך התפילה החזן נחרד לגלות שעל הטלית - שנרכשה ע"י אביו של חתן בר המצווה - מודפסת ברכה נוצרית, ר"ל.

 




הטלית

המתפללים ובני המשפחה נדהמו לראות את אשר היה כתוב על הטלית: "ברוך אתה ד' אלוקינו מלך העולם מלא את כל התורה בישוע המשיח וכסה את כולנו בצדקתו" עפ"ל.

דניאל, בן משפחתו של החתן בר מצווה אומר בשיחה עם 'בחדרי חרדים': "כל המתפללים נחרדו לראות את אשר היה כתוב על הטלית. חתן בר המצווה פרץ בבכי".

דניאל מוסיף: "לאחר שגילינו את אשר נכתב על הטלית, רב המתפלל במניין נתן לו טלית של בית הכנסת. והמשכנו בתפילה וחגיגות בר המצווה והעלייה לתורה".

"אבי החתן יפנה לחנות שבה רכש את הטלית לבנו, וידרוש לברר כיצד יתכן, שחנות מרכזית ומוכרת בבת ים מוכרת טליתות שכאלו". אמר דניאל.

טלית נצרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד