י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

בכורה ב'בחדרי': החתן הטרי יואל רוט שר 'ישמחו במלכותך' • האזינו

אמש התארס המלחין יואל רוט בשעה טובה ומוצלחת, ולכבוד השמחה הוא משיק את הסינגל 'ישמחו במלכותך', שיר שהלחין לפני תקופה והפך ללהיט בחצר חסידות זוועהיל • האזינו

בכורה ב'בחדרי': החתן הטרי יואל רוט שר 'ישמחו במלכותך' • האזינו

לא בכל יום מתכנסת האוירה השבתית המכובדת והמרוממת, אל תוך ניגון מקפיץ אחד, שכובש בסערה את עולם המוזיקה החסידית. לרגל אירוסיו, חושף המלחין המוכשר יואל רוט - שכבר חתום על שירים וניגונים כובשי לב ומרוממי שמחה, את הסינגל החדש: 'ישמחו במלכותך'.

הלחן, המושר מזה תקופה על שולחנם של חסידי זוועהיל, הוא 'פירוש המילות' ממש של המילים המרגשות, עליהם חוזר כל יהודי בתפילות השבת ומזמרם בסעודותיו. מיתרי הלב כמו מנגנים ושרים בהרמוניה את הרגש המיוחד השמור ליום השבת, עם השטריימל והבעקיטשע, ופותחות את שעריו ל'ישמחו במלכותך' אמיתי ואותנטי.

בביצוע החדש, נשמע קולו המופלא של הסולן המוכשר שוכי גולדשטיין, המבצע באופן מושלם את לחניו הנפלאים של המלחין הנודע יואל רוט. על צלילי המוסיקה המוקפדת, מופקד האיש והכישרון - צביקי לוקר. את החסות על הפקת השיר פרש מותג היוקרה 'מכובד', העוסק בהפצה ושיווק של חפצי נוי מכובדים ומהודרים לשולחן השבת ולכל אירוח ואירוע מושלם, מתוך מטרה להוסיף ולרומם ולכבד את יום השבת במנגינה שמיחה ומרוממת.

יחדיו, טובי הכשרונות מביאים לפנינו יצירה מוסיקלית מושקעת ומרוממת, אשר עליה ניתן לקבוע באופן חד משמעי: 'כולם ישבעו ויתענגו מטובו'!



קרדיטים:
לחן: יואל רוט
סולן: שוכי גולדשטיין
מוזיקה: צביקי לוקר
אולפני טנור – מיכאל צי
אולפני MW מיכאל וינברגר
הפקה: 'מכובד'
יואל רוט ישמחו במלכותך זוועהיל חתן סינגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד