י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

חשיפה • לא רק חונקים, גם צוחקים: המתפטר ימונה לתפקיד אחר

התפטרות יחיאל לוי שהתבטא "לחנוק את החרדים" היא המשך הצחוק והזילזול של המינהל בציבור החרדי • "בחדרי חרדים" חושף: ימונה לתפקיד אחר • בכיר בעירייה: הגיע הזמן לטפל בהדרת החרדים ולא בש.ג.

חשיפה • לא רק חונקים, גם צוחקים: המתפטר ימונה לתפקיד אחר

עבודה בעיניים: לאחר שהבוקר הגיש יחיאל לוי, מנהל המינהל הקהילתי בקריית יובל את התפטרותו, בעקבות חשיפת דבריו ל'בחדרי חרדים' נודע כי התפטרותו של לוי באה לאחר שהובטח לו כי הוא יועסק במינהל קהילתי אחר - לאחר שהרוחות ירגעו.

לוי דרש כי התפטרותו לא תפגע בפנסיה המגיעה לו וכי הוא יועסק בתפקיד אחר במינהל קהילתי אחר.

בכיר בעירייה אמר ל"בחדרי חרדים": "במקום להתעסק בבעיה האמיתית - הדרת התושבים החרדים בשכונות המעורבות ע"י ראש העיר ברקת שאינו מוכן להעניק מבני ציבור, גני ילדים ומוסדות חינוך, התגוללו על הש.ג. באמירה שבסך הכל ביטאה את מדיניותו של ברקת וראשי המינהל הקהילתי, הלכה למעשה. עכשיו אנו נוכחים לראות כי אפילו ההתפטרות הזו, היא עבודה בעיניים, והמנהל יועסק במינהל קהילתי אחר בעיר".

מהחברה למתנ"סים סירבו להגיב ומסרו כי "מנהל המינהל הקהילתי ביובלים בחר לסיים את תפקידו".

כזכור, במכתב שפרסם הבוקר, כתב יחיאל לוי, כי על אף שדבריו הוצאו מהקשרם, הוא בוחר להתפטר מתפקידו - וזאת משום שלאחר הסערה הוא לא יוכל למלא את תפקידו כראוי.

יחיאל לוי כתב ליו"ר המינהל - "השתלשלות האירועים ביממה האחרונה ובהם צוטטתי בתקשורת באופן לא ראוי ולא הולם מחייבים אותי בהסברים. שוב, ברצוני להתנצל על אופן ההתבטאות אשר לא הולם את תפקידי כמנהל מינהל קהילתי ופוגע ביחסים המורכבים והעדינים אותם עמלתי קשות לשמר ולשפר בין הקהילות השונות המרכיבות את שכונת קריית יובל.

"שנית, ברצוני, שוב, להבהיר שהדברים נאמרו כתיאור מצב, באופן לא מוצלח ולא נכון על ידי, ולא כאמירה שכך יש לפעול או הבעת עמדה בנושא. עם זאת אסור היה עלי להתבטא באופן זה ששיחק לידי כוחות גדולים ממני ואני מתנצל על כך בפני התושבים, ההנהלה של המינהל והעירייה".

לוי מוסיף ואומר במכתבו כי - "על אף שההקשר בו הובאו הדברים שונה באופן מוחלט מכפי שהוצג בתקשורת, ברור לי שבאקלים שנוצר לא אוכל להמשיך לבצע את תפקידי באופן יעיל עבור כל תושבים, כפי שעשיתי עד כה. בצל כך אני מודיע על החלטתי לסיים את תפקידי במינהל יובלים, שאותו ואת תושביו הייתה לי הזכות לשרת".

יו"ר סיעת 'יהדות התורה' בעיריית ירושלים, אליעזר ראוכברגר אמר בתגובה ל"בחדרי חרדים": "יחיאל לוי הסיק את המסקנה היחידה שהיה עליו להסיק. הוא לא היה יכול להישאר בתפקידו אחרי התבטאויות קשות כאלה, ואני מקווה שכל ההנהלה הרעה של המינהל הקהילתי הזה תסיק את המסקנות המתבקשות ותחדל ממדיניותה המפלה והמדירה של הציבור החרדי בכל התחומים, וכמובן תפסיק מיידית את כל יוזמות חילולי השבת".

יחיאל לוי קרית יובל מינהל קהילתי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד