ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

קרבה מיוחדת לבני עדות המזרח: ש"ס מבכה את פטירת הגאון רבי יעקב אדלשטיין

תנועת ש"ס מבכה את פטירתו של זקן הרבנים הגאון רבי יעקב אדלשטייין זצוק"ל: בהודעה מיוחדת שפירסמה תנועת ש"ס נאמר: "מבכים מרה את הסתלקותו של הגאון הצדיק רבי יעקב אדלשטיין זצוק"ל מזקני הרבנים ורבה הראשי של רמת השרון מזה עשרות בשנים. קרבה מיוחדת נודעה לו לבני עדות המזרח"

עם הגר"ע יוסף זצ"ל צילום: יעקב כהן
עם הגר"ע יוסף זצ"ל צילום: יעקב כהן

תנועת ש"ס מבכה את פטירתו של זקן הרבנים הגאון רבי יעקב אדלשטייין זצוק"ל: בהודעה מיוחדת שפירסמה תנועת ש"ס נאמר: "מועצת חכמי התורה של תנועת ש"ס בנשיאות מרן ראש הישיבה חכם שלום הכהן שליט״א, יו״ר התנועה הרב אריה דרעי ונציגיה, מבכים מרה את הסתלקותו של הגאון הצדיק רבי יעקב אדלשטיין זצוק"ל מזקני הרבנים ורבה הראשי של רמת השרון מזה עשרות בשנים.

"הגה"צ זצוק"ל היה חניך בתקופת לימודו בישיבת פוניבז' וזכה לעמוד בקשרי תורה עם מרן בעל ה'חזון איש' זצ"ל. לאחר פטירת אביו הגרצ"י זצ"ל מונה לשמש תחתיו כרבה של רמת השרון שם הקים את ישיבת השרון ועמד בראשה שנים רבות.

"שימש כמגדלור של תורה והשקפה, העתיר תפילות רבות לישועת הכלל והפרט, רבים השיב מעוון ורבבות היו משחרים לפתחו לקבלת עצה ותושיה.

"קרבה מיוחדת נודעה לו לבני עדות המזרח, ואף ליו"ר התנועה הרב אריה דרעי, אשר קרבו וחזקו שוב ושוב להמשיך במפעלותיו למען הציבור.

"תנועת ש"ס אבלה יחד עם כל בית ישראל על האבדן הגדול, ומשגרת תנחומים קמיה דאחיו הגאון הגדול רבי גרשון אדלשטיין שליט"א ראש ישיבת פוניבז' וחבר מועצת גדולי התורה, ומן השמים ננוחם וה׳ ירפא את שבר עמו אכי״ר".
שס הרב יעקב אדלשטיין הלוויה אבל אריה דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד