י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

שוחד ומרמה; ראיות נגד ראש הסגל לשעבר של רה"מ נתניהו

המשטרה גיבשה תשתית ראייתית נגד ארי הרו, ראש הסגל לשעבר של ראש הממשלה בנימין נתניהו, בעבירות שוחד, מרמה, הלבנת הון והפרת אמונים • כל הפרטים

ארי הרו (מרים אלסטר, פלאש 90)
ארי הרו (מרים אלסטר, פלאש 90)

המשטרה גיבשה תשתית ראייתית נגד ארי הרו, ראש הסגל לשעבר של ראש הממשלה בנימין נתניהו, בעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות והלבנת הון ועבירות קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות והלבנת הון על ידי עורך הדין הראל ארנון שעסק בענייניו.

ראשיתה של החקירה, שהחלה כסמויה במחצית שנת 2015 ועברה בסופה של 2015 לשלב הגלוי, בחוות דעת של המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה, לה קדמה פניה של מחלקת ייעוץ וחקיקה ליועמ"ש ובהמשך לפרקליט המדינה.

יחידה ארצית של משטרת ישראל סיימה חקירה וגיבשה תשתית ראייתית לביצוע עבירות שוחד, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, קשירת קשר לפשע והלבנת הון על ידי ארי הרו, בעת ששימש כראש הסגל בלשכת רה"מ, ועבירות קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות והלבנת הון על ידי עורך דין הראל ארנון שעסק בענייניו של הרו באותה עת.

במסגרת הסדר ניגוד עניינים עליו חתם הרו לקראת כניסתו לתפקיד ראש סגל לשכת רה"מ, התחייב הרו למכור חברה שהיתה בבעלותו ולא לעסוק בעניינים הנוגעים לה. ממצאי החקירה מצביעים על כך שמכירת החברה היתה למראית עין בלבד באמצעות מצג שווא, בעוד שבפועל המשיך להחזיק בה, להינות מרווחיה ולקדם את ענייניה במסגרת תפקידו הציבורי.

במסגרת החקירה נחקרו ארי הרו ועורך הדין הראל ארנון שטיפל בעסקת המכירה לכאורה באזהרה, כמו כן נחקרו עשרות מעורבים, נערכו חיפושים, נתפסו מסמכים ומוצגים וכן נתפסו רכוש וחשבוניות בשווי מיליוני שקלים לצורך בקשות חילוט בהמשך.

כאמור, עם סיום החקירה העבירה משטרת ישראל למחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה, אשר ליוותה את החקירה, את כלל הממצאים, תשתית הראיות לכאורה והחומרים שנאספו, לעיון והחלטה.
ארי הרו שוחד בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד