י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

צפו; חרף האזהרות - דחיפות ואלימות בהלוויה

חרף המחיר הכבד והתמונות הקשות ממסע הלוויית הגר"ש וואזנר, בו נהרגו שני בני אדם, ולמרות האזהרות והיערכות המשטרה, נראה כי יש כאלו שלא למדו את הלקח הכואב • בתיעוד שהגיע לידי "בחדרי חרדים" נראים רבים ממשתתפי הלוויית הגר"י אדלשטיין זצ"ל כשהם רומסים אחד את השני בניסיון להתקרב למיטה • צפו

צפו; חרף האזהרות - דחיפות ואלימות בהלוויה
נתי סולימן

חרף המחיר הכבד והתמונות הקשות ממסע הלוויית הגר"ש וואזנר, בו נהרגו שני בני אדם, ולמרות האזהרות והיערכות המשטרה עם מחסומים וכוחות רבים, נראה כי יש כאלו שלא למדו את הלקח הקשה והכואב.

בתיעוד שהגיע לידי "בחדרי חרדים" נראים רבים ממשתתפי הלוויית הגר"י אדלשטיין זצ"ל הערב (חמישי) כשהם רומסים אחד את השני בניסיון להתקרב למיטה.

(צילום: נתי סולימן)

הסרטון צולם בזמן שאמבולנס זק"א, בו הייתה מיטת הרב זצ"ל, יוצא לאחר מעמד ההספדים בבני ברק לכיוון רמת השרון. בתיעוד ניתן לראות כי למרות המחסומים וכוחות המשטרה הגדולים, יחד עם המאבטחים והמתנדבים הרבים, מצליח הקהל הרב לפרוץ את המחסומים בניסיון להתקרב לאמבולנס.

בעקבות הצפיפות הגדולה במקום, ניתן לראות אנשים רומסים אחד את השני ובמקום מתפתחת מהומה גדולה, כאשר כוחות המשטרה מנסים לשווא להדוף את הקהל הרב, ורק בחסדי שמים האירוע לא הסתיים באסון.

מארגני ההלוויה הפצירו בקהל הרב לאורך כל מעמד ההספדים להישמע להוראות כוחות הביטחון והזכירו את "המחירים הכבדים ששילמנו בעבר" והזהירו כי מדובר ב"סכנת נפשות ממש". כאמור, למרות האזהרות, גם במקרה זה היה יכול חס ושלום להתרגש אסון, עם התפרצות הקהל אל עבר המיטה.

עם זאת, יש לציין כי למרות הזמן הקצר, הצליחה משטרת מרחב דן להתארגן בכוחות מתוגברים למסע ההלוויה, אשר למרות כמות הקהל העצומה, עבר יחסית ללא תקלות.
הלוויה דחיפות עומס הרב יעקב אדלשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד