כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

בנו של יחיאל לוי ל'בחדרי': "עשו לאבא משפט שדה"

לאחר המתקפה המסיבית נגד מנכ"ל המינהל הקהילתי יובלים, יחיאל לוי, שצוטט בגל"צ אומר "צריך לחנוק את החרדים", מתקפה שהובילה להתפטרותו מתפקידו, בנו אסף יוצא להגנתו וטוען בשיחה עם "בחדרי, כי אישי ציבור, בהם גם נשיא המדינה, ערכו לאביו משפט שדה: "הקלטה ערוכה ומסולפת. מוסר השכל - להתחזק בשמירת הלשון"

יחיאל לוי (באדיבות המצלם)
יחיאל לוי (באדיבות המצלם)

 

לאחר המתקפה המסיבית נגד מנכ"ל המינהל הקהילתי יובלים, יחיאל לוי, שצוטט בגל"צ אומר "צריך לחנוק את החרדים", מתקפה שהובילה להתפטרותו מתפקידו, בנו אסף יוצא להגנתו וטוען כי אישי ציבור, בהם גם נשיא המדינה, ערכו לאביו משפט שדה.

בשיחה עם "בחדרי חרדים" טען הבן כי ההקלטה ששודרה בגל"צ ערוכה ומסולפת. "אנשים מתחילים להבין שההקלטה שבה אבא שלי נשמע אומר דברים קשים נגד החרדים היא הקלטה ערוכה ומסולפת שמציגה את אבא שלי כשונא חרדים" אומר אסף.

לדבריו, "האמת היא שאבא שלי תיאר עמדה של גורמים אנטי חרדיים שמנסים להצר את צעדיהם של חרדים בשכונת קרית יובל וממש לא הציג את עמדתו האישית, שהיא כאמור הפוכה לחלוטין. אבא שלי, אדם דתי ירא שמיים, איש ציבור מסור ומוערך במשך עשרות שנים. הוא נשוי באושר לאשה חרדית ויש לו בת חרדית שנשואה לאברך שלומד בכולל והם עצמם גרים בקרית יובל".

"רב השכונה, הרב דוד שמחון, ורבנים נוספים הביעו תמיכה באבא שלי מתוך היכרות אישית וידיעה ברורה שעמדתו היא חיובית כלפי החרדים ושהוא תמיד פעל לגשר בין הקבוצות בשכונה" אומר בנו של לוי.

 

יחיאל לוי ושני בניוצילום: יחיאל לוי ושני בניו

יחיאל לוי ושני בניו


לדבריו, "מיכל צ'ין, הכתבת שהפיצה את ההקלטה, ישבה עם אבא שלי במשך שעה שלמה שבה הוא תיאר את המאבק הקשה בין הקבוצות בשכונה. הוא הציג את כל העמדות, אך היא בחרה להפיץ 30 שניות ומסרבת להפיץ את שאר ההקלטה. מישהו משער למה? אני לא היחיד שניסה להשיג את ההקלטות, אבל האמת היא שכנראה שלא צריך. האמת – חזקה יותר מהתקשורת".

עוד הוא אומר: "אבא שלי מקבל תמיכה עצומה מאנשי ציבור, תושבים רבים - חרדים, דתיים וחילונים, ועדיין תחושות התסכול והפגיעה הן קשות. משפט השדה שנערך לו על ידי ח"כים, שרים ואפילו נשיא המדינה, לפני שהתבררו העובדות מאכזבת ופגעה בנו מאוד. עם זאת, ההטעיה היתה כל כך מניפולטיבית שקשה להאשים אנשים שהאמינו לדברי הלשון הרע שנאמרו על אבי".

לסיום אומר אסף: "מוסר ההשכל הוא פשוט - כולנו צריכים להתחזק בהלכות שמירת הלשון - לא תלך רכיל בעמך".

יחיאל לוי קרית יובל הסתה חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד