כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

תקיפה בפריז: האב ל'בחדרי': בניי לוחמי קארטה, נלחמו וניצלו

אבי האחים שהותקפו בפריז הוא נשיא הקהילה בפרבר בונדי. בשיחה עם 'בחדרי חרדים' הוא מרגיע כי האצבע לא נכרתה ומספר על קרב עם התוקפים "הבנים שלי למדו קארטה"

ארמאנד אזולאי בתרגיל קארטה
ארמאנד אזולאי בתרגיל קארטה

אחים יהודים שהותקפו השבוע בפריז, בידי מוסלמים ניצלו בזכות מיומנותם בקראטה, כך מספר אביהם, נשיא הקהילה היהודית בפרבר בונדיי שבפריז ל"בחדרי חרדים".

ארמנד אזולאי הוא אביהם של האחים בני ה-17 וה-29 שהותקפו ביום שלישי האחרון בברוטליות בידי שניים - כפי הנראה מוסלמים, בסן דני פריז בצרפת - מספר לבחדרי חרדים על התקיפה הקשה.

"התוקפים עשו תעלול לילדים שלי כדי שיצאו מהרכב. כשהם יצאו הם הותקפו בצורה קשה, בבעיטות ואגרופים. בשלב מסוים אחד התוקפים הוציא סכין וניסה לחתוך את האצבע של אחד הבנים שלי". בניגוד לדיווחים כי האצבע נכרתה, האב מרגיע ואומר: "למזלנו הוא לא הצליח לחתוך לגמרי, האצבע נחתכה אבל לא לגמרי".

מסתבר כי התנהל במקום מאבק של ממש, בין השניים שקראו קריאות אנטישמיות לאחים היהודים, "אני אהרוג אתכם יהודים מלוכלכים", אמר אחד החשודים לאחים. כשיצאו מהרכב הם נאבקו בהם, וכך על פי האב, ניצלו חייהם. "הילדים שלי יודעים להלחם בקראטה וזה מה שהציל אותם. אם הם לא היו יודעים להלחם בחזרה, אני לא רוצה לחשוב על האסון שהיה עלול להתרחש חלילה".

עוד מספר האב, שמשמש כאמור גם כנשיא הקהילה ב Bondy, "אני מורה לקראטה בבית ספר שבהנהלת רשת מוסדות סיני ליובאוויטש בראשות הרב יוסף יצחק פעווזנער, לימדתי את הילדים שלי להילחם. פה בצרפת זה חובה ללמד ילדים להילחם". על מצבם הנוכחי של ילדיו שהשתחררו מבית החולים, הוא אומר: "כרגע הילדים בבית. מתאוששים מהטראומה שחוו".

לשאלה האם הם מתכננים לעלות לישראל בעקבות התקיפות הבלתי פוסקות בצרפת נגד יהודים ענה האב: "אמנם יש לנו משפחה ענפה בישראל, אבל אין שום כוונה כרגע לעזוב את צרפת. התקיפה אצלינו בקהילה זה מקרה נדיר ואנחנו מקווים שזה לא מבשר רעות".

המשטרה המקומית ממשיכה לחפש אחר התוקפים. יצויין כי על פי דיוחי סוכנויות ידיעות, השניים, כשכיפה על ראשם נסעו ברכבם ועצרו ברמזור אדום. שני החשודים ישבו ברכב לידם והחלו בקריאות גנאי. אחרי ההתגרות ביצעו להם מעקף וגרמו להם לעצור ולצאת מהרכב. אחד החשודים שלף מסור ותקף את המבוגר תוך שהוא כורת לו את אחת מאצבעותיו.
אחים הותקפו בפריז אנטישמיות בפריז ארמנד אזוליי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד