י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

השר חשף: "רובוט יחסל את נסראללה"

השר איוב קרא חשף כי בעתיד הקרוב יוכל רובוט לחסל מחבלים ברצועת עזה ואף להישלח למשימת חיסול של מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה: "אל תשאלו מאיפה אני יודע, אני אסתבך"

אילוסטרציה (רויטרס)
אילוסטרציה (רויטרס) צילום: רויטרס

השר הטרי איוב קרא זרק היום (שבת) לחלל האוויר התבטאות מעניינת הקשורה ליכולת של ישראל מול איום המנהרות של החמאס ומול החיזבאללה.

באירוע שהתקיים בבאר שבע אמר קרא כי בעתיד, רובוטים ישראלים יילחמו מול החמאס והחיזבאללה, "יש הפתעות טכנולוגיות בעולם הזה, בין היתר אני יכול להכניס לעזה רובוט שיילחם בכל ראשי חמאס", הפתיע קרא.

"אני לא רוצה יותר אחרי מה שקרה בעזה או בלבנון להכניס חיילים, אני רוצה שיהיו חיילים שלנו רק על הגבול הבינלאומי, אני יכול להכניס לעזה רובוט שילחם בהם בפנים ויחסל אותם בפנים", הצהיר השר ללא תיק.

קרא המשיך לפרט: "הרובוט יכול לרוץ אחרי העכברונים מתחת למנהרות ולחסל אותם", לדבריו, "אני יכול לומר, זה עניין של שנה עד שלוש שנים, הרובוט יצא לחיסול נסראללה מבלי לערב חיילים".

קרא נשאל על ידי מנחה האירוע, מניין הוא שואב את המידע הביטחוני הזה, והוא השיב: "אל תגיד לי מאיפה האינפורמציה שלי, תסבך אותי, אנחנו מדברים על רובוט שמופעל מעבר לגבול והוא מזהה אנשים עם מטרות רדאר מרחוק, אי אפשר לחסל אותו, הוא רק יכול לחסל". לדבריו, "אם היינו שואלים על המזל"טים לפני כמה שנים, מישהו היה מאמין שאפשר לשלוח מטוס ללא טייס?".

קרא סיפר בהמשך, כי הנשיא התשיעי שמעון פרס המנוח, שוחח איתו בנושא תקופה קצרה לפני שנפטר, ואף סיפר לו היכן מכינים רובוט שכזה בארה"ב.
איוב קרא חיזבאללה רובוט חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד