י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024

הזוי: טראמפ בצעד חסר תקדים נגד התקשורת

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ ממשיך במתקפה חסרת התקדים נגד כלי התקשורת - במטרה להסיט את דעת הקהל מהבעיות האמיתיות של ארצו. טראמפ אסר את כניסתם של עיתונאים בכירים לתדרוך בבית הלבן. כלי התקשורת בתגובה נטשו את התדרוך

דונלד טראמפ (רויטרס)
דונלד טראמפ (רויטרס)

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ ממשיך במתקפה חסרת התקדים נגד כלי התקשורת - במטרה להסיט את דעת הקהל מהבעיות האמיתיות של ארצו. טראמפ אסר את כניסתם של עיתונאים בכירים לתדרוך בבית הלבן. כלי התקשורת בתגובה נטשו את התדרוך.

כאמור, הצעד חסר התקדים של טראמפ התרחש אתמול (שישי), כאשר במהלך תדרוך לעיתונאים סירב דובר הבית הלבן, שון ספייסר, להכניס עיתונאים מכלי תקשורת הנחשבים כמתנגדים החריפים ביותר נגדו ונגד מדיניותו. מדובר בעיתונאים מ-CNN, ניו יורק טיימס, פוליטיקו ולוס אנג'לס טיימס.

"החלטתי להכניס עיתונאים אחרים שיותר ידידותיים לממשל החדש", אמר ספייסר.. לפי דיווחים שהגיעו מהבית הלבן, כלי תקשורת אחרים כמו סוכנות הידיעות AP החליטו בתגובה להחרים את התדרוך לאות סולידריות עם חבריהם.

כמה שעות לפני התדריך האשים הנשיא טראמפ עיתונאים מאותם כלי תקשורת ב"פברוק סיפורים ובדיית מקורות".

כאמור, מאז שטראמפ נבחר לנשיא הוא פתח במלחמה עם התקשורת האמריקאית וכינה אותה FAKE NEWS ("חדשות מזויפות"). לטענת טראמפ, התקשורת רודפת אותו מאז שהכריז על התמודדותו לנשיאות ומסלפת באופן קבוע את דבריו. הדברים מתבטאים בכך שכמעט בכל מסיבת עיתונאים עם הנשיא יש עיתונאים שטראמפ נוזף בהם בשידור חי בטענה שהם מפיצים חדשות מזויפות.

הטקטיקה בה נוקט טראמפ נועדה בראש ובראשונה להסיט את דעת הקהל מהבעיות האמיתיות עמן מתמודדת ארצו, זאת בנוסף לגריפת הון פוליטי וציבורי זאת עם השנאה של חלקים גדולים בציבור כלפי התקשורת הליברלית.
דונלד טראמפ תקשורת הבית הלבן מסיבת עיתונאים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד