ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

צפו: נתן עלה לקבר אחיו שנרצח בטבח במגדל

השבת מלאו 30 לטבח המחריד במגדל. נתן עתיה, בן ה-10 שניצל מהטבח, עלה לקבר אחיו, נחמן, שלא שרד את הזוועה: "קשה שאין לי את נחמן. לא הרגשתי את הדקירות, לא הרגשתי כלום" • צפו

צפו: נתן עלה לקבר אחיו שנרצח בטבח במגדל
צילומסך ערוץ 2

בסוף השבוע מלאו 30 ימים לרצח המזעזע בבית שבמושבה במגדל. נתן עתיה בן ה-10, היחיד שהצליח להינצל מהטבח הגיע בשבוע שעבר בפעם הראשונה לבית העלמין, לקברו של אחיו הגדול נחמן, שלא שרד את הזוועה.

בראיון ל"ערוץ 2" סיפר נתן: "קצת קשה שאין לי את נחמן. אני תמיד אומר לעצמי שזה לא קרה. אני מנסה להוציא את זה מהראש. פסיכולוג יודע להוציא את זה קצת".

"לא ראיתי, לא שמעתי. זה היה כאילו אני נדהם וכמעט מתעלף שאני לא יכול לשמוע ולהרגיש כלום" סיפר נתן על רגעי האימה. "לא הרגשתי את הדקירות, לא הרגשתי כלום. עכשיו אם מישהו נוגע לי באצבע אני לא מרגיש".

(באדיבות "חדשות 2")

האבא ישראל עתיה סיפר: "השבעה עדיין ממשיכה מבחינת האווירה בבית. אנחנו בסיוט מתמשך שאנחנו מקווים להתעורר ממנו בסוף. אני משתדל לא להתעסק ברוצח שנטרפה עליו דעתו. בתור אב שכול יש לי רגש פנימי של כעס. הוא רשע ואין לי יכולת לשפוט אותו. רק בורא עולם יכול לשפוט אותו וזה מה שביקשתי מנחמן שיספר לנו משמיים מה קרה".

בתוך כך, המשפחה מתקשה להתמודד עם ההוצאות הרבות בעקבות האסון והטיפולים הרבים בנתן בן ה-10, ולשם כך מגייסים חבריהם תרומות לכיסוי עלויות הטיפול הגבוהות. שי עמרוסי, חבר של משפחת עתיה אמר: "אנחנו רוצים ליצור מעטפת, לקחת את המשפחה הזאת ולהרים אותה למעלה. טיפול פסיכולוגי לבד לא יכול להוציא אותה ונדרשות לכך תרומות".

כפי שדווח ב"בחדרי חרדים", נתן הצליח לברוח מזירת הרצח לאחר שהעמיד פני מת וכך חמק מידי הרוצח הנתעב. נתן יצא מהדירה דרך החלון ולאחר הליכה של כמה מאות מטרים הבחינו בו השכנים שהזעיקו את כוחות ההצלה.

ביום חמישי האחרון הובא החשוד ברצח נדב סלע פעם נוספת לבית המשפט, וגם הפעם לא הביע חרטה על שרצח במושבה מגדל אשתו דור כרסנטי ז"ל, שני ילדיו בנימין ויוסף ז"ל וילד השכנים נחמן עתיה ז"ל, ששהה בבית עם אחיו. בשבוע הבא תוגש לבית המשפט חוות הדעת הפסיכיאטרית בעניינו ולאחר מכן מתכוונים בפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום.
נתן עתיה הרצח במגדל נחמן עתיה נדב סלע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד