כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

הנשיא טראמפ נוקט בצעד קיצוני נגד הכתבים

הנשיא האמריקני הודיע כי לא ישתתף בארוחה המסורתית הנערכת כבר קרוב למאה שנה של כתבי הבית הלבן, כנראה בגלל הזיכרון המר מהארוחה בשנה שעברה

מתבצר, הנשיא טראמפ. צילום: רויטרס
מתבצר, הנשיא טראמפ. צילום: רויטרס

טראמפ לא מוותר - הנשיא האמריקני הודיע שלא יגיע למסיבה המסורתית של כתבי הבית הלבן שמתקיימת כל שנה, החל משנת 1924.

מסיבת כתבי העיתונאים שמסקרים את הבית הלבן מתקיימת כל שנה ובה מופיע הנשיא. כבר קרוב למאה שנה שהמסיבה מתקיימת ובכל פעם הנשיא הופיע, למעט פעם אחת בשנת 1977 כשהנשיא ג'ימי קרטר לא הגיע, במה שמזכיר את אי ההגעה של טראמפ - משום שגם הוא לא הסתדר עם התקשורת בתקופת נשיאותו. טראמפ צייץ ברשת החברתית טוויטר, האהובה עליו, כי "אני לא אגיע לארוחת הערב לכתבי הבית הלבן השנה. אחלו לכולם כל טוב וערב נהדר".

כזכור ביום שישי טראמפ אסר על כתבי CNN ו"ניו יורק טיימס" ועוד מספר כלי תקשורת שמבקרים אותו בצורה חריפה להיכנס לתדרוך הבית הלבן, ואתמול (שבת) הגיעה ההודעה של טראמפ שלא יגיע לארוחה המסורתית השנתית.

טראמפ כנראה לא שכח מה שקרה בשנת 2011, אז הגיע למסיבה המסורתית כאורח של העיתון "וושינגטון פוסט", והנשיא אובמה לעג לו לעיני כל המשתתפים והציג שקופית שבה נראה הבית הלבן של טראמפ: "מלון - קזינו - מסלול גולף - סוויטה נשיאותית". במשך כמה דקות לעג לו אובמה מול כל המשתתפים כשהתבדח על חשבונו, וצחק על יכולתו של טראמפ להנהיג את ארה"ב,
כשבהמשך הערב המנחה הרשמי של האירוע, הקומיקאי סת' מאיירס, הצטרף לנשיא אובמה ולעג לו גם לעיני כולם. הזיכרון הזה כנראה היה אחד משלל הסיבות שהביאו את טראמפ להחלטתו שלא להגיע השנה לאירוע של כתבי הבית הלבן.
טראמפ כתבי הבית הלבן ארהב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד