י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

הטבח הנורא במגדל: הרוצח כשיר לעמוד לדין

נדב סלע, החשוד ברצח אשתו, שני ילדיו ובן השכנים, הובא הבוקר שוב לבית המשפט שם הוארך מעצרו והוגשה נגדו הצהרת תובע, לקראת הגשת כתב אישום • על פי הפרסום בחדשות 2, חוות דעת שהגיש הבוקר הפסיכיאטר המחוזי לבית המשפט בנצרת, קובעת כי נדב סלע, כשיר לעמוד לדין

סלע בבית המשפט בדיונים קודמים. צילום: פלאש 90
סלע בבית המשפט בדיונים קודמים. צילום: פלאש 90

הרצח המזעזע במגדל: נדב סלע, החשוד ברצח אשתו, שני ילדיו ובן השכנים, הובא הבוקר שוב לבית המשפט שם הוארך מעצרו והוגשה נגדו הצהרת תובע, לקראת הגשת כתב אישום.

סלע, חשוד כי לפני כחודש במהלך השבת, רצח את אשתו דור כרסנטי, את ילדיו בנימין בן 8 חודשים ויוסף בן השנתיים, וכן את בן השכנים נחמן עתיה בן ה-11. כמו כן פצע את נתן עתיה בן ה-10 אחיו של נחמן. מעצרו הוארך עד ליום חמישי, אז יוגש כנגדו כתב אישום.

בשונה מהדיונים הקודמים בהם הופיע בבית המשפט כשהוא חבוש בכיפה, הופיע הפעם סלע ללא כיפה. גם בדיון השה לעיתונאים "אני חתול רחוב". על פי הפרסום בחדשות 2, חוות דעת שהגיש הבוקר הפסיכיאטר המחוזי לבית המשפט בנצרת, קובעת כי נדב סלע, כשיר לעמוד לדין.

כפי שנחשף ב'בחדרי חרדים', סלע, חוזר בתשובה בשנות ה-28 לחייו, נישא לרעייתו לפני מספר שנים ואף החזיר אותה בתשובה. סלע למד בבחרותו במספר ישיבות לחוזרים בתשובה.

לפני כחמש שנים למד באחת הישיבות המפורסמות לחוזרים בתשובה בירושלים. ל'בחדרי חרדים' נודע כי מספר ימים לפני הרצח הנורא קיים הרוצח סבב שיחות עם אנשי הצוות בישיבה, בהן ביקש מהם שיסלחו לו על סכומי כסף קטנים שנשאר חייב לישיבה.

אחד מאנשי הצוות שחזר למשה ויסברג ב'בחדרי חרדים' את שאירע: "שבוע לפני נדב התקשר אלי וביקש סליחה אם דיבר עלי לשון הרע או פגע בי באיזו שהיא צורה, הוא גם ביקש את מספר הטלפון של המשגיח בישיבה. בשיחת הטלפון הראשונה לא הבנתי מה קרה דווקא כעת. שאלתי את נדב מדוע הוא מבקש פתאום סליחה, והוא ענה לי "אני רק עושה חשבון נפש" אמר.

"למחרת התקשר שוב וביקש סליחה אם חלילה גזל חשמל מהישיבה אם השתמש בתנור בחורף יותר מדי. אמרתי לו 'מחול לך' אבל תעשה הוראת קבע לישיבה, הוא הבטיח שיעשה זאת. וביקש גם את מספר הטלפון של הטבח לבקש את סליחתו אם לקח פעם תבלינים ושמן בלי רשות ממטבח הישיבה".

איש הצוות המשיך וסיפר על הטלפונים שלא פסקו מנדב: "הטלפון השלישי היה ביום חמישי יומיים לפני הרצח. נדב התקשר לשאול מדוע לא התקשרתי לגבי הוראת הקבע, אמרתי לו שהיתי עסוק ולא התפניתי. במוצאי שבת כבר התקשרו אלי החברים שלמדו איתו אז באותו מחזור וסיפרו לי על הגרוע מכל".

"במוצאי שבת, מיד כששמעתי על הרצח המזעזע תפסתי את ראשי ונזכרתי בשיחות הטלפון התכופות והתמוהות מהימים שקדמו לו. האמת שלא היה לו על מה לבקש סליחה. הוא היה תלמיד מצוין, בחור מאוד מפונק, היה לו רכב חדש שקיבל מאבא שלו שפינק אותו ונתן לו הכול. לא היה חסר לו כלום".

"הייתי בהלם מוחלט. עד לרגע הזה אני לא מאמין שהוא מסוגל לעשות דבר כזה" סיפר איש הצוות וביקש שלא לכתוב את שמה של הישיבה בה למד סלע, "כואב לשמוע אנשים שאומרים 'ממקום כזה גדל רוצח'. זוהי אמירה נפסדת. שמעתי שגם אומרים את זה על הכולל שלמד במגדל".
נדב סלע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד