י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

כפי שנחשף ב'בחדרי' • סופית: אלו שני הנציגים החדשים של ש"ס בעיריית ירושלים

לאחר אין ספור דיווחים, בש"ס הודיעו היום כי השבוע ימונו שני נציגים חדשים למועצת העיר ירושלים מטעם הסיעה • למרות השמועות, בש"ס הבהירו היום כי יו"ר סיעת ש"ס בירושלים, צביקה כהן, ימשיך לשמש כסגן ראש העיר, כיו״ר סיעת ש"ס בירושלים ומחזיק תיק החינוך

יו"ר סיעת ש"ס אריה דרעי. צילום: Tomer Neuberg/FLASH90
יו"ר סיעת ש"ס אריה דרעי. צילום: Tomer Neuberg/FLASH90

בסוף זה קרה: לאחר אין ספור דיווחים, בש"ס הודיעו היום כי השבוע ימונו שני נציגים חדשים למועצת העיר ירושלים מטעם הסיעה. הנציג הראשון הוא חיים כהן, מי שהיה נהגו של מרן הגרי"ש אלישיב זצ"ל ואיש עסקים בהווה. מינויו נחשף לראשונה ב"בחדרי חרדים".

בהודעה שנמסרה מטעם מטעם סיעת ש"ס נכתב על כהן כי הוא "תושב שכונת גבעת שאול, פעיל בעשייה הציבורית בנושאי רווחה וקהילה, שותף להקמת בתי כנסת ומוסדות לחינוך מיוחד".

בנוסף, ש"ס תמנה נציג נוסף בסיעה הירושלמית: שמואל מרציאנו, תושב שכונת קריית יובל, פעיל בקהילה הצרפתית ומכהן כראש כולל אברכים. מינויו מגיע לאחר שבש"ס הבינו כי הקהילה הצרפתית החרדית בירושלים גדלה וכי מן הנדרש להעניק לה ייצוג הולם בעירייה.

למרות השמועות, בש"ס הבהירו היום כי יו"ר סיעת ש"ס בירושלים צביקה כהן - ימשיך לשמש כסגן ראש העיר, כיו״ר סיעת ש"ס בירושלים ומחזיק תיק החינוך.

כפי שדווח בהרחבה ב"בחדרי חרדים", בתקופה האחרונה - גורמים רבניים שונים לחצו על יו"ר התנועה השר אריה דרעי למנות שני נציגים בבירה, זאת לאחר התפטרותם של חברי המועצה נחמניאל סבן ואשר מישאלי, והחשש היה כי לא יהיה רוב חרדי במאבק השבת והדיור מול ראש העיר ניר ברקת.

כאמור, מינויו של כהן נחשף ב"בחדרי חרדים" והוא יצא לפועל לאחר הסולחה הדרמטית שאף היא נחשפה ב"בחדרי חרדים" - בין כהן לדרעי, שרשמו תקופת נתק ביניהם.

גורם בכיר בש"ס אמר היום ל"בחדרי חרדים" כי "מינויו של כהן הוא מהלך חכם של יו"ר התנועה. לכהן יש ניסיון רב והוא לא יצטרך זמן רב בכדי ללמוד את הנעשה בעיריית ירושלים. כהן יועיל מאוד לכוח החרדי ולמאבקים החרדים בעיר".
שס חיים כהן שמואל מרציאנו עיריית ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד