כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

באמצע הנסיעה: נהג אגד החזיק נוסעים חרדים כ"בני ערובה"

נהג אגד בקו 450 מאשדוד לירושלים עצר את האוטובוס באמצע כביש ראשי ודרש שאחד הנוסעים ירד, כך לטענת נוסעים ששוחחו עם "בחדרי חרדים": "הנהג דיבר בגסות. במשך כשעה הוא החזיק אותנו כבני ערובה. זה השירות של אגד"

אילוסטרציה (הדס פרוש, פלאש 90)
אילוסטרציה (הדס פרוש, פלאש 90)

מאבקים בין נוסעים חרדים לנהגי אוטובוסים אינם נדירים לצערנו, אך נהג שלוקח את הנוסעים "כבני ערובה", עוצר באמצע כביש ראשי, תוך סיכון חיי הנוסעים והנהגים בכביש, הוא אירוע חמור וחריג.

כך קרה הערב (ראשון) כאשר נהג אגד בקו 450 מאשדוד לירושלים החליט לעצור את האוטובוס למשך כשעה באמצע כביש ראשי, לטענתו מאחר והנוסעים עיצבנו אותו. כך עולה מעדויות הנוסעים שפנו ל"בחדרי חרדים".

"אוטובוס קו 450 מאשדוד לירושלים של חברת אגד החל את מסלול האיסוף בעיר בשעה 19:30. כל הנוסעים היו חרדים והאוטובוס היה מפוצץ עד אפס מקום - עם עוד עשרה אנשים בעמידה" מספרים הנוסעים ל"בחדרי חרדים".

לדבריהם, "לקראת היציאה מהעיר, אישה חרדית מבוגרת ביקשה מהנהג לעצור בתחנה בכניסה לעיר, בבקשה כי היא חייבת לחזור לביתה בדחיפות. הנהג סירב ורק לאחר דין ודברים והתערבות של מספר נוסעים, הנהג הסכים להוריד את האישה המבוגרת בתחנה, כבקשתה".

לדברי הנוסעים, "הנהג דיבר בגסות וזלזול מחפיר לנוסעים, למרות שכל הנוסעים דיברו איתו בנועם".

"באמצע הדרך הנהג ביקש דממה מכל הנוסעים שישבו במושבים האחוריים, למרות שכולם דיברו בשקט ולא הפריעו לו" מספרים הנוסעים, "מה גם שלא חל איסור לדבר במושבים האחוריים. לפתע, באמצע הכביש הראשי, הנהג החליט לעצור את האוטובוס ולא להמשיך בנסיעה עד שאחד הנוסעים, שלטענתו הפריע, ירד מהאוטובוס".

"אותו נוסע לא דיבר כלל ורק ישב בשקט במושב האחורי" מספרים הנוסעים ל"בחדרי". "משום מה הנהג החליט להתנכל אלינו. ניידת משטרה שעברה במקום עצרה בסמוך אלינו וניגשה לברר מדוע אוטובוס עמוס בנוסעים עומד באמצע כביש ראשי בצורה מסוכנת. לאחר דין ודברים הנוסע המדובר ירד מהאוטובוס ונסע בטרמפים בכדי לא לעכב את שאר הנוסעים, מאחר שתינוקות וילדים רבים איבדו סבלנות והחלו לבכות.

"לאחר שעה פלוס שהיינו בני ערובה, הנהג המשיך בנסיעה ולצערנו הגענו בשעה איחור כל אחד למקומו. מצער מאוד שזה השירות של אגד" אמרו הנוסעים לסיום.

מאגד טרם נמסרה תגובה.
אגד קו 450 אוטובוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 34 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד