כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

היועץ החרדי החדש של הטוען לכתר במפלגת העבודה

השר לשעבר אבי גבאי עושה בימים אלה את דרכו לצמרת מפלגת העבודה, והוא כבר בוחר להעסיק יועץ חרדי חדש - ששימש עד לא מכבר כיועצו של השר דרעי

אבי גבאי, צילום: פלאש90
אבי גבאי, צילום: פלאש90

היועץ החרדי איציק אלרוב מונה לתפקיד דובר מטה השר לשעבר אבי גבאי, שעושה בימים אלו קאמבק למחנה הציוני, ומתמודד ככל הנראה לראשות מפלגת העבודה.

בעקבות המינוי אמר גבאי על ארלוב, ששימש בעבר כיועץ של שר הפנים אריה דרעי, כי "איציק הוא איש ערכי עם הבנה כלכלית, חברתית ופוליטית וידע נרחב, ואני בטוח שיתרום רבות".

אלרוב אמר כי - "אבי גבאי הוא מנהיג ערכי שהוכיח שכיסאות לא חשובים מעקרונות ופרש מהממשלה". לדבריו, "השר היחיד שעמד באומץ לב מול ראש הממשלה ולא חשש להציג מתווה גז חלופי, כזה שיסייע לתעשייה הישראלית ויוזיל לה את העלויות, ולא מתווה שייטיב עם קומץ בעלי הון, על חשבון הציבור".

אלרוב הוסיף כי "מדובר ביהודי מסורתי חם ולבבי. החיבור ביננו מגיע על רקע פעילותי בנושא צמצום הפערים בחברה והורדת יוקר המחיה לטובת האוכלוסייה כולה. אלו נושאים שנמצאים בליבת העשייה שלי שנים רבות ואני מאמין שהחיבור הזה יביא תועלת אמיתית לטובת עם ישראל".

יצויין כי מיד לאחר הבחירות מונה אלרוב ליועץ בסביבתו של שר הכלכלה דאז אריה דרעי, ובהמשך עזב את תפקידו שם. אלרוב ידוע כפעיל חברתי ובין יוזמי המחאה החברתית של שנת 2011, אז פתח בקמפיין סביב מחירי הקוטג', שכבש את ישראל כולה.
אבי גבאי אלרוב דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד