כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

הראשל"צ ברמז עבה למפלגות החרדיות • צפו

הראשל"צ הרב שלמה עמאר השתתף הבוקר בעצרת התפילה בכותל המערבי במחאה נגד פעילותן המתריסה של 'נשות הכותל' • ברמז עבה למפלגות החרדיות על רקע עיכוב חוק הכותל אמר הראשל"צ: "אם החרש תחרישי בעת הזאת, רווח והצלה בודאי יעמוד ליהודים אבל לנו אסור להסכים לזה ואסור לנו לשתוק • צפו

הרב שלמה עמאר הבוקר בעצרת התפילה
הרב שלמה עמאר הבוקר בעצרת התפילה

הראשןן לציון ורבה של ירושלים הרב שלמה עמאר, השתתף הבוקר בעצרת התפילה בכותל המערבי במחאה נגד פעילותן המתריסה של 'נשות הכותל'.

הרב עמאר נשא דברי חיזוק בפני מאות תלמידים, שהגיעו לעצרת התפילה בכותל המערבי בקריאה להפסקת ביזוי הכותל המערבי בידי נשות הכותל.



"אנחנו מתפללים לקדוש ברוך הוא שעשה ניסים ונפלאות בימים ההם, שיעשה לנו ניסים ונפלאות גם השנה. האויבים לא מבינים מה הם מעוללים לאחיהם" אמר הרב עמאר.

הראשל"צ הזהיר ואמר כי הקדוש ברוך הוא לא מוחל ולא מוותר על חילול שמו. "שום תפילה לא הולכת ריקם, הקדוש ברוך הוא לא מוותר על דם בניו".

הרב עמאר אף הסביר מדוע הוא נלחם ברפורמים" "אחינו הטועים ה יחזירם בתשובה, קוראים לעצמם רפורמים. שאלו אותי מתשלחת מהאום למה את היהודים שלך הרפורמים בהם אתה נלחם? אמרתי להן שאני לא נלחם בהם אלא בזיוף שהם מקדמים. אם יגידו שעשו דת אחרת אני לא אלחם בהם אבל לבוא בשם היהדות ולחלל את שם ה'. לזה אך אפשר להסכים".

"איך אנחנו יכולים לראות כאשר יש לנו שריד אחד מבית המקדש ואותו רוצים לחלל?" שאל הרב עמאר והוסיף "אם החרש תחרישי בעת הזאת רווח והצלה בודאי יעמוד ליהודים אבל לנו אסור להסכים לזה ואסור לנו לשתוק. כי מלחמת ה אנו נלחמיםאין לנו ואין לאף אחד רשות לשתוק על זה".
הרב שלמה עמאר נשות הכותל הכותל המערבי דפורמים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד