כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

דרמה: "פרשת הצוללות" עברה מבדיקה לחקירה

פרקליט המדינה שי ניצן החליט היום (ב'), על דעת היועץ המשפטי לממשלה ד"ר אביחי מנדלבליט, להורות על מעבר מבדיקה לחקירה ב"פרשת כלי השיט".

דרמה: "פרשת הצוללות" עברה מבדיקה לחקירה
לע"מ

פרקליט המדינה שי ניצן החליט היום (שני), על דעת היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, להורות על מעבר מבדיקה לחקירה ב"פרשת הצוללות".

ההחלטה על מעבר לחקירה, התקבלה על רקע המידע שנאסף על ידי המשטרה במסגרת הבדיקה שהתנהלה בחודשים האחרונים ולאור איסוף ראיות שהעלו חשד סביר נגד חלק מהמעורבים בפרשה לביצוע עבירות מתחום השחיתות הציבורית.

בהודעת הפרקליטות בעניין נכתב כי "למען הסר ספק וכדי למנוע פרסומים שגויים נציין, כי על פי ממצאי הבדיקה עד כה, ראש הממשלה איננו בין החשודים בפרשה".

כזכור, "פרשת הצוללות" נחשפה על ידי העיתונאי רביב דרוקר ב"חדשות 10". "הכוכב הראשי" בפרשה הוא עו"ד דוד שמרון, יועצו הקרוב של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

על פי הדיווחים, שמרון הצליח להעביר עסקת רכש במיליארדים עם מספנה בגרמניה לרכישת צוללות עבור חיל הים, זאת לכאורה בניגוד לדרישות המבצעיות של משרד הביטחון. כאמור, ראש הממשלה בנימין נתניהו לא חשוד בשלב זה בפרשה, אך אין ספק כי התנהלותו בפרשה תעלה אף היא בחקירה שיוצאת כעת לדרך באופן רשמי.
פרשת הצוללות בנימין נתניהו דוד שמרון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד