כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

צפו: הנהג שלקח חרדים כבני ערובה הגיע לכנסת

הפרסום אמש ב"בחדרי חרדים" על האירוע החריג בו לקח נהג אגד בקו 450 את נוסעיו החרדים "כבני ערובה", כלשונם, הגיע לכנסת. ח"כ מיכאל מלכיאלי: "התופעה הזו חייבת להיפסק, זה כבר בלתי נסבל" • צפו

מלכיאלי
מלכיאלי

הפרסום אמש (ראשון) ב"בחדרי חרדים" על האירוע החריג בו לקח נהג אגד בקו 450 את נוסעיו החרדים "כבני ערובה", כלשונם, הגיע עד לכנסת.

במסגרת "נאומים בני דקה" במליאת הכנסת, התייחס ח"כ מיכאל מלכיאלי לפרסום ב"בחדרי" ודרש להפסיק את התופעה בה נהגים מתייחסים לנוסעים החרדים בזלזול. "התופעה הזו חייבת להיפסק, זה כבר בלתי נסבל", אמר מלכיאלי.

(צילום: ערוץ הכנסת)

מלכיאלי פתח את דבריו ואמר: "פורסם באתר בחדרי חרדים כי נהג אגד בקו 450 מאשדוד לירושלים עצר את האוטובוס שהיה מלא בנוסעים עד אפס מקום באמצע כביש ראשי ודרש מאחד הנוסעים שעיצבן אותו שירד. לטענת הנוסעים, הנהג דיבר בגסות, ובמשך כשעה החזיק את כל הנוסעים, בהם תינוקות וילדים כבני ערובה. גם איבוד הסבלנות ובכי התינוקות לא גרמו לו להתחשב בנוסעים שאיחרו להגיע ליעדם".

מלכיאלי הוסיף: "המצב הזה שכל יום שומעים על אירוע אחר בתוך התחבורה הציבורית, לא מזמן ביקשתי לקיים דיון בוועדה לפניות הציבור בנושא של תחבורה ציבורית לקויה בעניין יחסי נהגי האוטובוסים והנוסעים, ואנחנו שומעים את זה שוב ושוב, בירושלים ובני ברק, ועכשיו גם באשדוד. התופעה הזו חייבת להיפסק, זה כבר בלתי נסבל. ככל שההתנהגויות הללו מתקבלות בהבנה, כך הנושא חוזר על עצמו".

לסיום אמר מלכיאלי: "אנו היושבים בבית הזה חייבים להעביר את המסר, ויש לחדד נהלים . ואם צריך אפילו להעביר נהגים מתפקידם. ולומר בקול ברור שאירועים כאלה אינם מקובלים בחברה מתוקנת".

כזכור, אמש דיווחנו ב"בחדרי חרדים" על התקרית החריגה. לטענת הנוסעים, הנהג, שהתייחס בזלזול לנוסעים, דרש שאחד הנוסעים ירד מהאוטובוס. במשך יותר משעה הוא עצר את האוטובוס באמצע כביש ראשי, תוך סיכון הנוסעים. בסופו של דבר אותו נוסע ירד ונאלץ לתפוס טרמפים לירושלים.
אגד קו 450 מיכאל מלכיאלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד