י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

ראיתם במקרה את הגיטרה של יצחק מאיר?

מאז החתונה מלווה הגיטרה האהובה את הזמר יצחק מאיר, עמה שר והלחין אין ספור שירים • רגע אחד של חוסר שימת לב והגיטרה האהובה נעלמה לה • ראיתם אותה? טקבקו

יצחק מאיר והגיטרה
יצחק מאיר והגיטרה

את השבת האחרונה העביר הזמר יצחק מאיר בבית המלון רמדה בירושלים, שם התקיימה שבת בר מצווה. כמנהג המסורת, נערכה הבדלה מוזיקאלית במוצאי השבת ויצחק מאיר ביצע אותה בסגנונו הייחודי.

מאוחר יותר, כשארזו יצחק מאיר ומשפחתו את מטלטליהם, התברר שהזמר שכח את הגיטרה מאחוריו. רק כשהגיעו לביתם שמו לב כי הגיטרה שמלווה אותו שנים רבות, איננה.

"אבדה הגיטרה", כתב יצחק מאיר בפוסט שהעלה הערב (שני) לרשת. "ניגנו יחד. הלחנו יחד. שמחנו יחד וגם עצובים היינו יחד. היא איתי מאז החתונה ועכשיו היא אי שם הלכה לאיבוד".

"נראתה לאחרונה במוצ"ש, בכניסה למלון רמדה רנסנס - ירושלים", חותם הזמר בבקשה לאוהדיו: "כל היודע דבר על מקום המצאה מוזמן לכתוב בתגובות למטה".

בשיחה ל'בחדרי חרדים' אומר יצחק מאיר כי הוא הופתע מכמות התגובות שקיבל. "לא חשבתי שזה יעשה כזה באזז", הוא אומר בהצטנעות, "אני הרי לא מופיע עם גיטרה, אלא היא משמשת אותי רק בבית ובפורומים משפחתיים".

לשאלה איך הגיטרה האוהבה התאיידה לה, יצחק מאיר מסביר: "העמסתי את כל הילדים ושכחתי את הילדה הקטנה - הגיטרה. שמתי לב רק כשהגעתי הביתה. אני מאד אשמח אם היא תחזור אלי", הוא חותם בתקווה.

ראיתם? ספרו לנו.
יצחק מאיר גיטרה אבידה מלון שבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד