כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

רחוב רבי עקיבא בבני ברק יסגר בפורים?

עיריית בני ברק ומשטרת מרחב דן נערכים לחג הפורים שכבר ממתין מעבר לפינה. בעירייה ובמשטרה שוקלים לסגור את הרחוב המרכזי של העיר - רחוב רבי עקיבא במהלך החג, זאת בהתאם לצורך

(פלאש 90)
(פלאש 90)

עיריית בני ברק ומשטרת מרחב דן נערכים למניעת שוטטות בלתי רצויה במרכז העיר ובשכונותיה ולמנוע כניסת צעירים מישובים שונים המבקשים לשבש את החיים השלווים בעיר בליל החג, ולצורך זה יוצבו במקומות אלו מאות שוטרים, חלקם בלבוש אזרחי. כך סוכם בפגישת עבודה שהתכנסה בראשות ראש העיר חנוך זייברט לדון בהתארגנות לקראת חג הפורים.

זייברט הדגיש כי לפעילות שכללה בשנה שעברה שוטרים בשכר ועובדי האגפים לשירותי חירום ולפיקוח של העירייה הייתה הצלחה מרבית במקומות בהם נכחו שוטרים ופקחים, ולכן יש צורך השנה להרחיב את הפעילות לאזורים נוספים.

מטרת הגברת הפיקוח והסיורים היא למנוע תופעות של צעירים רבים מחוץ לעיר המגיעים לבני ברק מחופשים בתחפושות, וכך מציקים לעברי אורח, או יוצרים "פקקי" תנועה המקשים על הנסיעה ברחובות שונים.

בעבר התברר למשטרה כי אוטובוסים שהגיעו מערים אחרות, כאשר בכלי תקשורת באזורים שונים עודדו צעירים להגיע ל"פסטיבל" בבני-ברק, אך לאחר שיחה הוברר שצעירים הגיעו כדי לגרום להפרת סדר וגרימת אנדרלמוסיה.

כדי להגביר את הסדר הרחובות יופעלו שוטרים ופקחים מהשיטור העירוני לפינוי כלי רכב שיפריעו לתנועה השוטפת, אגף התברואה ידאג לפינוי הפחים באזורים שונים, כדי למנוע מצעירים להציתם, וכבאי תחנת כיבוי אש יסיירו ברחובות יחד עם עובדי העירייה כדי להתמודד עם הצתות אפשריות.

המוקד העירוני "106" יתוגבר בעובדים לקבלת הודעות הקשורות להפרות סדר או להפעלת נפצים מסוכנים. מחלקות תרבות ונוער של העירייה מארגנות מסיבת פורים גדולה למאות צעירים, בהשתתפות רבנים, אישי ציבור ותכנית אומנותית בה יטלו חלק אמנים ידועים.

מלבד הגברת כוחות המשטרה במאות שוטרים באזורים שונים ונקיטת צעדים תקיפים נגד מפירי הסדר, בהתאם לחוק, יסגר רחובה הראשי של העיר - רחוב רבי עקיבא, בליל חג הפורים, בהתאם לצורך, וזאת לאחר פגישת תיאום.
פורים רחוב רבי עקיבא חנוך זייברט משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד