י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

שופט בארה"ב סגר מסגד בגלל העברת מיליוני דולרים לחמאס

אפקט טראמפ? המוסלמים זועמים - מסגד שתרם מיליונים לחמאס, נסגר בהוראת שופט, לאחר שהפר את החוק האמריקאי האוסר לתרום כסף לארגון • המסגד אשם במימון טרור בהיקף הגדול ביותר בתולדות ארה"ב

המסגד שנסגר
המסגד שנסגר

אפקט טראמפ? המוסלמים זועמים: מסגד שתרם מיליונים לחמאס, נסגר בהוראת שופט, לאחר שהפר את החוק האמריקאי האוסר לתרום כסף לארגון.

בשנת 2009, הוגדר החמאס כארגון טרור בארה"ב ובמדינות נוספות. כתוצאה מהחוק נאסר לתרום כסף לארגון, ויצירת קשר עמו נחשבת לעבירה פלילית.

המסגד בצפון טקסס נאשם בשותפות למימון טרור, בהיקף הגדול ביותר בתולדות ארה"ב.

התביעה מצאה ראיות רבות כי המסגד, העומד תחת חסות 'האגודה האיסלאמית של צפון טקסס' בסיוע 'קרן האדמה הקדושה' תרם מיליוני דולרים לארגון הטרור חמאס שגרם למותם של ילדים ישראלים. על פי כתב האישום "המסגד שידוע גם בשם המסגד המרכזי של דאלאס, הוקם בעיקר לצורך מימון חמאס בפעילות טרור במימון קרן האדמה הקדושה לסיוע ולפיתוח".

לאנשי המסגד היה קשר לארגון HLF, שהוגדר על ידי ממשלת ארה"ב בשנת 2001 כארגון טרור. הארגון נסגר ע"י הממשלה ונכסיו הוחרמו. על פי הצהרה של משרד המשפטים האמריקאי בשנת 2009, ארגון ה-HLF שפורק בהוראת בית המשפט, הסתיר את תמיכתו הכספית לחמאס מאחורי מסווה של תרומות לנזקקים ברצועת עזה, הארגון "תרם" כ -12.4 מיליון $ לחמאס.

התושבים המוסלמים בטקסס זועמים. יהיה מעניין לעקוב כיצד יתפתחו הדברים, במיוחד לאור יחסו של הנשיא טראמפ לאיסלאם הקיצוני אותו הוא תוקף מאז שהכריז על התמודדותו לנשיאות.
טקסס מסגד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד