כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

בעקבות הסכסוך עם ראש העיר: הרב אלקריב עזב את גבעת שמואל

המקובל הרב שאול אלקריב שנעצר לפני כחודשיים בחשד למעורבות ביידוי רימון לחצר ביתו של ראש עיריית גבעת שמואל, עזב מרצון את מעונו בכניסה לגבעת שמואל, ועבר למעון חדש. כך נודע ל'בחדרי חרדים' • בשיחה עם 'בחדרי' אומר הרב: "הגענו להסכמה במשפט האחרון שצריך למצוא מקום שיתאים לפעילות שלי, כי המקום בגבעת שמואל לא התאים לפעילות"

הרב אלקריב
הרב אלקריב

המקובל הרב שאול אלקריב שנעצר לפני כחודשיים בחשד למעורבות ביידוי רימון לחצר ביתו של ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני, עזב מרצון את מעונו בכניסה לגבעת שמואל, ועבר למעונו החדש בבית הכנסת 'אהבת חינם' שברחוב היוצרים 2 באור יהודה. כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי מחלוקת קשה התגלעה בין עיריית גבעת שמואל ובין הרב אלקריב, כשבעירייה טענו שפעילותו של הרב אלקריב אינה מתאימה למקום. המחלוקת הקשה בין הצדדים גררה שיח רב ולא מעט משפטים ודיונים ארוכים בבית המשפט.

בחודש האחרון, התקיים דיון נוסף בבית משפט השלום בפתח תקווה, שם הוסכם כי הרב יעזוב את מעונו בגבעת שמואל מרצון, ויעבור לעיר אחרת.

כבר לפני חודש העניק הרב אלקריב ראיון וידאו ל'בחדרי חרדים' ואמר כי: "בקרוב יתקיים דיון אחרון בבית משפט השלום בפתח תקווה שבו אמור להסתיים הויכוח ביני לבין עיריית גבעת שמואל. ואם יוחלט לפנות אותי מהמתחם, אתפנה למקום אחר". ואכן כאמור, בסוף השבוע עבר הרב אלקריב למעונו החדש באור יהודה.

הרב אלקריב ידוע כרב שמייעץ לעבריינים "בכירים". בין מאמיניו חגי פליסיאן שנחשד ברצח ב'בר נוער' וזוכה, לצד אנשי עסקים, סלבריטאים ועמך בית ישראל הפוקדים את מעונו מידי יום.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', מעצרו של הרב אלקריב לפני כחודשיים עורר סערה גדולה וגרר סיקור תקשורתי נרחב. אלא שלאחר יומיים בלבד הרב שוחרר ללא תנאים בהסכמת המשטרה.

הרב אלקריב אומר היום בשיחה עם 'בחדרי חרדים': "הגענו להסכמה במשפט האחרון שצריך למצוא מקום שיתאים לפעילות שלי, כי המקום בגבעת שמואל לא התאים לפעילות. החלטתי להעביר את משכני לאור יהודה ואני שמח על כך".

הרב אלקריב הוסיף: "בכל מקום אני מרגיש בבית, כי אני בידיים של הקב"ה והכל רק לטובה".

מעיריית גבעת שמואל נמסר: "אין תגובה".



הרב אלקריב גבעת שמואל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד