י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

גשם גשם מטפטף במליאת הכנסת

הלהיט 'גשם, גשם מטפטף' הגיע אמש למליאת הכנסת. ח"כ יהודה גליק, הידוע בצבעוניותו, העלה על נס את המורה הערבייה שלימדה את תלמידיה עברית, באמצעות השיר שהפך לוויראלי

יהודה גליק. צילום: יונתן זינדל פלאש 90
יהודה גליק. צילום: יונתן זינדל פלאש 90

הלהיט 'גשם, גשם מטפטף' הגיע אמש למליאת הכנסת. ח"כ יהודה גליק, הידוע בצבעוניותו, העלה על נס את המורה הערבייה שלימדה את תלמידיה עברית, באמצעות השיר שהפך לוויראלי ואף זיכה אותה בתעודת הוקרה מבית הספר בו היא מלמדת.



גליק שביקש להפסיק לצחוק על גיבורת הסרטון פתח ואמר: "אדוני היושב-ראש, המזכירה והסגן של המזכירה, חבריי וחברותיי המתוקים והמתוקות מן הקואליציה ומן האופוזיציה, משנכנס אדר מרבין בשמחה. קודם כול, חג שמח, חודש טוב לכולם".

"בשבוע האחרון התפרסם שיר. גשם גשם מטפטף, גשם גשם איזה כיף, לי קנו מעיל חדש ואותו היום אלבש" אמר גליק.

"מצד אחד, לצערי הרשת חגגה ועשתה צחוק ממורה ערבייה, וחבל. נדמה לי שהכנסת צריכה להוקיר את האישה הזאת שפעלה במשך קרוב ל-20 שנה לשילוב הילדים הערבים ולימוד השפה העברית, ובעזרת השם כולנו נשתלב יחד, יהודים וערבים, נלמד לחיות יחד".

לסיום סיפר גליק: "אתמול זכיתי לסייר עם חבר הכנסת זוהיר בהלול, בשביל לעשות שלום בתוך רמלה, עם הרב הראשי של העיר וראש הווקף. אנחנו מחויבים לעודד את שיתוף הפעולה, ולכן הייתי מציע הוקרה לגברת הזאת, הגברת מטייבה, ג'יהאן ריאן, שבאמת מגיע לה כל הכבוד, ולא לעשות צחוק מאישה רק בגלל מראה וקולה. להיפך, לעודד אותה ולכבד אותה".
גשם גשם מטפטף יהודה גליק כנסת ישראל טרנד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד