כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

למי התכוון דרעי כשעקץ - 'תלמדו מהמבשר'? • צפו

שר הפנים אריה דרעי נשא דברים באירוע "מבט לצמיחה" של עיתון 'המבשר' ושיגר עקיצה: "תלמדו מהמבשר" • למי הוא התכוון? • צפו

(פלאש 90)
(פלאש 90)

שר הפנים אריה דרעי נשא היום (שלישי) דברים באירוע "מבט לצמיחה" של עיתון 'המבשר' ושיגר עקיצה לעבר נוכחים במקום כשאמר "תלמדו מהמבשר". למי הוא התכוון? ליתד והמודיע פתרונים.

דרעי פתח את נאומו ואמר: "הייתה לנו ידידות רבת שנים עם האבא ז"ל ר' מנחם, כבחור בישיבת חברון, היינו מנאמני מחנה שלומי אמונים. ר' מאיר אני רוצה לומר לך שאתה יכול לרוות נחת - סיירתי באלעד וממש נהניתי. רואים הרבה מאוד עשיה. אני רוצה לומר שבאלעד היום יש בשורה גדולה לא רק לאלעד אלא לכל הציבור החרדי.



"יש באלעד היום זמין, לא מדבר על תכניות לעוד עשר או עשרים שנה, בכפוף לכמה צעדים מנהליים שנעשה בעזרת השם בקרוב, אפשר להכפיל את אלעד בלמעלה מעשרת אלפים יחידות דיור חדשות. להשתמש במוסדות ציבור ובתשתיות הקהילתיות ובשילוב היפה שיש באלעד. אין ספק, ראינו את זה היום, זה לא סיפורים. אני מקווה שמבחינתי מה שקשור למשרד הפנים בזמן הקרוב אנחנו נגמור את המהלך הזה כדי שנוכל להתחיל".

כאן עבר דרעי ושיבח את עיתון המבשר: "חוץ מכל מה שאמרתי יש לנו שם מניה - העורך הראשי, הרב יום טוב רובין, היה לו בית ספר טוב אצלנו ב'יום ליום'. אני יכול לומר לכם, בלי חנופה, עיתון 'המבשר', למרות שהוא עיתון מפלגתי עם בעלים ברורים, מתנהג איתנו ועם כל מה שקשור למשרדים שאנחנו מופקדים עליהם, לנציגים שלנו ולתנועה שלנו, בהגינות, ברוחב לב. אנחנו מרגישים שיש לנו כתובת. אני לא זוכר פעם אחת ששלחנו וקיבלנו שלילה, הכל בצורה יפה ומכובדת, עם בולטות ועם פרגון, תודה רבה לכם".

כאמור, דרעי שיגר עקיצה ואמר: "יש כאן בתוך הקהל אחרים אולי גם הם ילמדו להתנהג ככה. תבורכו על כך, תמשיכו כך אני מקווה שהדרך הזאת תמשיך בעזרת השם".

לסיום אמר דרעי: "היום יש רמת חיים אחרת, דור צעיר אחר. פעם דיברנו על אלפיים או ארבעת אלפים שמתחתנים בשנה, היום זה הרבה יותר. המוסדות גדולים יותר, הציבור גדול יותר. אני רוצה לשבח את שיתוף הפעולה בין הנציגים של היהדות החרדית. בסופו של דבר מה שמעניין אותם זו המטרה המשותפת, שמים את האגו בצד, המחלוקות כמעט לא קיימות. היו ברוכים ותצליחו".
אריה דרעי ועידת המבשר המודיע יתד נאמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד