י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

הגרלת הענק על יחידת 3 חדרים - יוצאת לדרך

יש לך סיכוי: כמידי שנה יזכה הזוכה המאושר ב3 חדרים מרווחים בקריה החרדית בטבריה עילית, עם מרפסת ענקית השוכנת למול נוף ימת הכנרת והרי הגליל והגולן

צילום: ליאור מזרחי, פלאש90
צילום: ליאור מזרחי, פלאש90



הגרלת הענק של 'מבצר התורה' כבר הפכה לשם דבר בציבור החרדי, וגם השנה, יוצאת לדרך בימים אלו ההגרלה הגדולה על יחידת 3 חדרים בקריה החרדית בטבריה עילית, הכוללת 2 חדרי שינה סלון ומטבח, שירותים וחדר רחצה + מרפסת ענקית השוכנת מול נופה המרהיב של העיר טבריה, וצופה על ים הכנרת התכול, הרי הגליל והגולן.

המוניטין הרב שצבר לעצמו 'מבצר התורה' בהגרלה השנתית הגדולה בשנים עברו – שסחפו עשרות אלפי משתתפים מכל גווני הקשת של הציבור החרדי – באה לידי ביטוי גם השנה, כשמיד עם פתיחת הקווים במוקד ההצטרפות החלה תנועה ערה של מצטרפים להגרלת הענק בכל שעות היממה.

השנה במיוחד - על רקע המשבר ההולך ומחריף במצוקת הדיור, כשפתרונות מעשיים עבור הציבור
הסובל אינם באופק, וכל גחמה כזו או אחרת מתבררת כעורבא פרח – שמים ב'מבצר התורה' דגש על הסיכוי הגדול הגלום בזכייה בהגרלה, המעניקה לזוכה המאושר יחידה מרווחת ומפוארת, שצפויה להעניק לו קורת גג למגורים או חוסן כלכלי מנכס מניב לאורך ימים ושנים.

כאמור, ההגרלה השנתית נערכת זו השנה הרביעית ברציפות, מתקיימת על ידי ולטובת רשת 'מבצר התורה', כשברכישת כרטיסים להגרלה זוכים המשתתפים למעשה גם בהחזקת מאות עמלי תורה, הלנים בעומקה של תורה בארבעת סניפי רשת הכוללים של 'מבצר התורה' בעיה"ק ירושלים, עיה"ק טבריה, בית שמש ומאנסי נ"י, ומפארים את כותל המזרח של עולם התורה.

בהנהלת רשת 'מבצר התורה' אומרים, כי "מרגש לראות בכל שנה מחדש את עשרות אלפי המשתתפים הפונים מיוזמתם לקחת חלק בהגרלת הענק, כשהמטרה העיקרית היא החזקת תורה ורק המטרה המשנית היא האפשרות לזכות בעתיד כלכלי טוב יותר באמצעות הזכיה בהגרלה בעז"ה".

אם גם אתה חפץ בסיכוי טוב לעתיד טוב יותר, פנה כעת למוקד ההצטרפות במספר: 072-3929752 או לחץ כאן והגדל את סיכוייך לזכות!
דיור הגרלה מבצע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד