י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

שוב ווייז מתבלבלת בניווט בין תל אביב לירושלים. התוצאה: פקקים

בפעם השנייה בתוך שבוע, הודיעה האפליקציה על חסימה בכביש, שלא היתה בפועל • ח"כ מירב בן-ארי צייצה בטוויטר: "אל תעשו את הטעות שלנו. אל תאמינו לווייז" • ווייז: "חלק מהנהגים קיבלו בטעות הודעה על כך שהסיבה לעומסים היא חסימה, אך בשום שלב לא הופיעה חסימה באפליקציה"

צילום: רויטרס
צילום: רויטרס



בפעם השנייה בתוך שבוע, טעות של אפליקציית הניווט הפופולרית ווייז (Waze) יצרה היום (ד') בלבול בקרב הנוסעים בין תל אביב לירושלים. בשעות הבוקר התריעה ווייז על חסימה בכביש 443, שלא התקיימה בפועל.

לפי ווייז, "הבוקר היו פקקים כבדים באזורים מסוימים בכביש 443. חלק מהנהגים קיבלו בטעות הודעה על כך שהסיבה לעומסים היא חסימה, אך בשום שלב לא הופיעה חסימה באפליקציה, והפניית התנועה זרמה כהרגלה דרך שני הכבישים בהתאם למסלול של כל נהג ולזמני הנסיעה והעומסים שנמדדו בזמן אמת".

ואולם, ח"כ מירב בן-ארי (כולנו) צייצה בטוויטר בשעה 8 בבוקר: "‏אל תעשו את הטעות שלנו, אל תסעו מכביש 1. מסתבר שכמו בשבוע שעבר אין באמת חסימה ב-443.‏ 443 לא 1. ‏אל תאמינו לווייז בקיצור".

בשבוע שעבר חלה תקלה מביכה יותר, כאשר טעות אנוש של אחד מעובדי ווייז יצרה עומסי תנועה כבדים בכביש 443. באותו מקרה הופיעה באפליקציה חסימה בכביש 1, וגרמה לכך שהתנועה הופנתה לכיוון כביש 443.
waze ווייז כביש 443

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד