י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

תחת חיסיון: ההורים החשודים ממודיעין עילית ישארו במעצר

מעצרם של ההורים ממודיעין עילית החשודים בתקיפת בנם בן ה-4, הוארך בחמישה ימים נוספים • חקירת המשטרה לקראת סיום והמעצר הוארך שוב על מנת לבצע פעולות חקירה נוספות לבקשת הפרקליטות, כך שעם סיום החקירה ככל הנראה יוגש כתב אישום נגד ההורים

צילום אילוסטרציה: pixabay
צילום אילוסטרציה: pixabay

מעצרם של ההורים ממודיעין עילית החשודים בתקיפת בנם בן ה-4, הוארך בחמישה ימים נוספים.

כשבועיים לאחר מעצרם של זוג הורים כבני 30 ממודיעין עילית, החשודים בהתעללות חמורה בבנם החולה בן ה-4, הם הובאו היום (ד') שוב לבית משפט השלום בתל אביב, שם הוחלט להאריך את מעצרם בחמישה ימים נוספים עד ליום ראשון הקרוב.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי מבחינת חוקרי משטרת מרחב דן החקירה ממש לקראת סיום, אולם לדרישת פרקליטות תל אביב, מבוצעות פעולות חקירה נוספות על מנת שעם סיום החקירה יוכלו להגיש נגד ההורים כתבי אישום.

כזכור, החקירה נפתחה לפני כשבועיים ביום חמישי, לאחר שצוות בית החולים תל השומר הבחין כי מצבו של הילד המאושפז הולך ומתדרדר ללא הסבר הגיוני. שוטרים התחזו לצוות רפואי והתקינו במקום מצלמות אבטחה, שם נראה ההורים, לכאורה, מתעללים בבנם, כאשר האב על פי החשד התעלל בו גופנית והאם נתנה לו תרופות.

במהלך החקירה, נחקרו גם ילדיהם הנוספים של בני הזוג, בחשד כי גם הם עברו התעללות. בשיחה עם "בחדרי חרדים" טען סבו של בן ה-4 כי אין שחר לחשדות. "כל המשפחה קיבלה את זה בהלם מוחלט. כולם מרגישים בחלום בלהות. בני הזוג טיפלו בילדים במסירות גדולה, הילדים מטופחים מאוד - מביגוד ועד התמסרות לכל ילד באשר הוא". לדברי הסב, "כל החשדות מופרכים. אני מכיר את בני הזוג כמו הילדים שלי, וזה ממש לא נכון. אני נותן אמון מוחלט בבני הזוג".

לעומתו, ד"ר גליה ברקאי, מ"מ מנהל מחלקת ילדים בבית החולים לילדים שיבא בתל השומר, שחשדה בזוג ההורים ממודיעין עילית שהתעללו בבנם בן הארבע וחשפה את ההתעללות, לכאורה, אמרה: "הידיעה שהילד הזה עבר סבל גופני ונפשי לאורך זמן קורעת לי את הלב, והידיעה שלהורים האלה יש עוד ילדים בבית היא לא פשוטה.

לדבריה, בראיון לידיעות אחרונות, "בכל הפעמים הקודמות שהילד אושפז, התופעות שמהן סבל הילד לא הסתדרו לנו גם אחרי שעשינו לו בירור נרחב מאוד. פשוט לא הצלחנו להבין מה הסיבה לאשפוזים החוזרים. תמיד באיזשהו שלב המצב שלו השתפר והוא הלך הביתה - ואחרי תקופה היה מגיע שוב".

"בשלב מסוים חשדנו שהילד הורעל, אבל הופתענו מאוד כשהגיעו סרטוני המצלמה הנסתרת שהתקנו וגילינו שהוא עבר גם התעללות. לא היה משהו בהתנהגות או במראה שלהם שיכול להעיד על איזושהי בעיה. צריך לזכור שזה אירוע מאוד נדיר, אבל רופאים צריכים להיות מודעים לתופעה הזו כי כשהיא מתרחשת זה הדבר הכי נורא שיכול להיות", אמרה.
מודיעין עילית בית המשפט משטרת ישראל התעללות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד