י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

צפו: הפיתוח הסיני שמטעין את הסלולרי ב-20 דקות בלבד

מייזו מציגה בברצלונה טכנולוגיית טעינה חדשה המכונה Super mCharge שתשולב בכל המכשירים הבאים שלה • חברת שיאומי הסינית הכריזה על סט שבבים חדשים משלה לסמארטפונים

pixabay
pixabay



יצרנית הטלפונים הסינית מייזו (Meizu) הציגה היום (ג') בכנס העולם הסלולרי בברצלונה טכנולוגיית טעינה מהירה חדשה לסוללות בסמארטפונים. הטכנולוגיה מכונה Super mCharge והחברה הדגימה בכנס, הדגמה חיה, של טעינת סמארטפון מ-0% סוללה לסוללה מלאה - ב-20 דקות. המכשיר שהוצג בתערוכה היה עם סוללה גדולה של 3,000 מיליאמפר-שעה, והחברה תיישם את הטכנולוגיה החדשה בכל הסמארטפונים הבאים שתשיק. מייזו מסרה כי טכנולוגיית הטעינה החדשה לא רק מהירה יותר אלא גם בטוחה יותר, וטמפרטורת הסוללה בזמן טעינה לא עולה על 38 מעלות.



נושא צריכת הסוללה ממשיך להטריד את עולם הסלולר, ומכיוון שקשה למצוא דרכים להאריך את חיי הסוללה, הרבה חברות מתמקדות בקיצור של תהליך הטעינה. חברת Oppo הסינית הציגה טכנולוגיה דומה בכנס העולם הסלולרי לפני שנה תחת השם Super VOOC וגם סוני הציגה טכנולוגיה כזו.

בנוסף, ובהתאם לשמועות, חברת שיאומי הסינית מכריזה על סט שבבים חדשים משלה לסמארטפונים, שיחליפו את ערכות השבבים של קוואלקום ומדיה-טק, בהם עושה שימוש החברה היום. שיאומי ממתגת את השבב הראשון בשם Surge S1 והוא מיועד למכשירים מקטגוריית דגמי הביניים. החברה הציגה תוצאות של מבחני ביצועים שונים של השבב החדש מול שבבים מתחרים של סמסונג, קוואלקום ויצרניות אחרות. שיאומי מוסרת כי השבב החדש ישולב לראשונה בדגם בשם Xiaomi mi 5c - גם הוא הוכרז כעת.
טלפון מטען טעינה מהירה פיתוח סיני Super mCharge

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד