י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

השחקנית יאנה יוסף משתפת: זו הסיבה שאני מתלבשת צנוע

בראיון שהעניקה השחקנית יאנה יוסף ל'ידיעות אחרונות' היא משתפת על חייה האישיים מאז נישאה לסטנדאפיסט ציון ברוך: שומרת שבת, מברכת על האוכל ומעדיפה צנוע

השחקנית יאנה יוסף משתפת: זו הסיבה שאני מתלבשת צנוע



השחקנית יאנה יוסף, שהתפרסמה מאז השתתפה בתוכנית הריאליטי "האח הגדול", ונישאה לסטנדאפיסט ציון ברוך, ממשיכה לכבוש את עולם האופנה הצנועה והיא לא מתנצלת – להפך, בפה מלא היא מבהירה, "צנוע מכבד אותך הרבה יותר".

את הדברים היא אומרת בראיון ל'ידיעות אחרונות', ואין זו הפעם הראשונה שיוסף מצהירה בתקשורת על דרך הצניעות שבחרה בה. כבר באוגוסט 2016 אמרה בראיון שלא נוח לה יותר להצטלם בבגדי ים.

יוסף, בת לאב יהודי ואם נוצריה, גדלה בישראל ולמדה במוסדות דתיים, עשתה שירות לאומי ואף עשתה תהליך גיור עד שלב המבחנים. התגיירה כשהקשר שלה עם ציון ברוך הפך להדוק, על אף שהוא לא דחק בה לעשות זאת. לדבריה, בראיון הנוכחי ב'ידיעות אחרונות', כשהכירו, ברוך "כבר היה מאוד רוחני. כל בוקר הוא התפלל והניח תפילין וגם אמר 'שמע ישראל' לפני השינה. הרבנות דרשה שציון ייקח חלק בתהליך הגיור שלי וזה נראה לי הגיוני. כשהאישה מתחילה לשמור שבת ובן זוגה לא משתף פעולה - זה לא עובד...

"אני מדליקה נרות, אנחנו שומרים שבת, לא נוסעים. כשהכרתי את ציון הוא לא עישן בשבת. אני גם מברכת על האוכל".

המלתחה האישית של יוסף השתנתה לאחר שהחלה לחפש בגדים צנועים בתהליך הגיור. "בעבר הייתי נורא חשופה, וכיום אני מעדיפה לבוש צנוע. לכן פתחתי אתר אופנה למגזר הדתי והופתעתי להיווכח שיש הרבה נשים חילוניות שאוהבות להתלבש צנוע בלי קשר לדת. לדעתי, בגד צנוע מכבד אותך... אבל אני לא מחזירה בתשובה. שכל אחת תלבש מה שבא לה".

יוסף וברוך אינם הזוג המפורסם הראשון שמתקרב לדת. הזוג המפורסם שהפך להיות חרדי מן השורה הם עודד מנשה ועדן הראל.



אופנה יאנה יוסף ציון ברוך צנוע זה יפה אופנה צנועה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד