ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024

בלעדי: הברכה וההוראה של חכם שלום לנציגי ש"ס החדשים בירושלים • תמונות

צמרת ש"ס בירושלים הגיעה למעונו של נשיא מועצת חכמי התורה, הגאון חכם שלום כהן, להתברך לרגל כניסת החברים החדשים למועצת העיר. נשיא המועצת בירך את הנציגים ונתן הוראה בנוגע לטיפול בבנות ללא שיבוץ בסמינרים • תיעוד

בלעדי: הברכה וההוראה של חכם שלום לנציגי ש"ס החדשים בירושלים • תמונות
יחצ

בלעדי: חמשת חברי סיעת ש"ס בעיריית ירושלים הגיעו הערב (רביעי) למעונו של נשיא מועצת חכמי התורה, ראש ישיבת פורת יוסף, הגאון חכם שלום כהן, וקיבלו את ברכתו לרגל כניסתם של שני החברים החדשים למועצה - חיים כהן ושמואל מרציאנו, שיתמנו מחר באופן רשמי לתפקידם החדש. כך נודע ל"בחדרי חרדים".

חברי הסיעה ישבו במעונו של נשיא המועצת במשך כחצי שעה וביקשו את ברכתו בנושאים העומדים על הפרק, וכן שאלו את דעתו בעניינים השוטפים ובפעילות הציבורית בה הם עוסקים. נשיא המועצת סיפר על גדולי ישראל והדורות הקודמים שפעלו תמיד במשותף למען הציבור.

ראש הישיבה בירך את החברים באחדות וציטט את הפסוק "ויחן שם ישראל כנגד ההר - כאיש אחד בלב אחד", והוסיף, "תתברכו בכל מעשה ידכם. שהקב"ה ישלח לכם נחת בבית ובכל מכל ותזכו שהבית יהיה כרצונו יתברך, בנים ובנות יראי שמים ועובדי ה' עם מידות טובות".

ל"בחדרי חרדים" נודע כי נשיא המועצת נתן הוראה ליו"ר הסיעה, סגן ראש העיר צביקה כהן, לדאוג קודם להכנסת בנות תושבות העיר לסמינרים. כהן סיפר לראש הישיבה על מצוקת הבנות בטלזסטון, אשר על פי החוק אינן תושבות ירושלים ואין בסמכותו לשבצן בסמינרים בירושלים, זאת כאשר אין בישוב מוסדות חינוך וסמינרים.

כאמור, ראש הישיבה אמר לכהן "עניי עירך קודמים" והורה לו לדאוג קודם לתלמידות תושבות ירושלים ולאחר מכן להשתדל למען הבנות מחוץ לבירה. חכם שלום בירך את כהן: "תמשיך לפעול למען כלל תושבי העיר ובפרט בכל נושאי החינוך החרדי".

בתוך כך, נשיא המועצת שמע על הפגישה הבוקר בלשכתו של יו"ר ש"ס, שר הפנים אריה דרעי, שם הוגדרו המשימות והיעדים והוכנו התוכניות לפעילות הסיעה בירושלים. לסיום אמר ראש הישיבה לחברי המועצה: "כוחנו באחדותנו. כולם יחד למען מטרה אחת".

חברי הסיעה במעונו של נשיא המועצת, הערב










חכם שלום כהן עיריית ירושלים ש''ס צביקה כהן חיים כהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד