י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

נתניהו ספד לרבי יעקב אדלשטיין זצ"ל: "מושלם במידות"

עם תום השבעה, ראש הממשלה בנימין נתניהו שיגר מכתב תנחומים לראש ישיבת פוניבז', הגרי"ג אדלשטיין, על פטירת אחיו, הגאון רבי יעקב אדלשטיין זצ"ל: "האיר פנים לכל אדם ושילב במובהק תורה עם דרך ארץ"

הגרי"ג אדלשטיין (שוקי לרר)
הגרי"ג אדלשטיין (שוקי לרר)

עם תום השבעה, ראש הממשלה בנימין נתניהו שיגר היום (חמישי) מכתב תנחומים לראש ישיבת פוניבז', הגרי"ג אדלשטיין, על פטירת אחיו, הגאון רבי יעקב אדלשטיין זצ"ל, רבה של רמת השרון.

ראש הממשלה פתח את מכתבו: "שמעתי בצער על פטירת יקירכם - הרב יעקב אדלשטיין זצ"ל, שכיהן פאר ברבנות רמת השרון במשך 67 שנים. עם ישראל דואב על הסתלקותו של תלמיד חכם עצום, גדול בתורה ומושלם במידות".

נתניהו הוסיף, "הרב אדלשטיין, ילד ברית המועצות, המשיך את דרכו של אביכם - הרב צבי יהודה אדלשטיין זצ"ל, כרבה של רמת השרון, הוא ידע למצוא מסילות ללבן של כלל האוכלוסיות בעיר, האיר פנים לכל אדם ושילב במובהק תורה עם דרך ארץ.

"הוא אף הקים ישבות חשובות ועמד בראשן ברמת השרון ובבני ברק. כמו כן שימש כרב ודיין בבני ברק, והוציא מתחת ידיו ספרים רבי ערך.

"כאוהב העם והארץ, הרב אדלשטיין גילה יחס של כבוד למדינת ישראל, הוא ניחן בצניעות מופלגת ונהג לעסוק בגמילות חסדים. בד בבד טיפח את משפחתו הענפה וחבק צאצאים רבים שהולכים בדרך התורה והיראה. ההמונים שהשתתפו בהלווייתו מעידים כאלף עדים על מעמדו הייחודי בקרב רבני ישראל".

נתניהו כתב לסיום: "בני משפחת אדלשטיין היקרים, לבי איתכם בשעה קשה זו. ואני מחזק את ידיכם ברגעי כאבכם. מי ייתן ובלע המוות לנצח. אני יודע שתשמרו את זכרו של הרב אדלשטיין זצ"ל ותנציחו את דמותו המאירה למען הדורות הבאים".



רבי יעקב אדלשטיין בנימין נתניהו ניחום אבלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד