ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

בדרך לחתונה - כלה חרדית נעצרה בידי המשטרה

צלם החתונות קובי שירה נעצר יחד עם כלה שצילם לפני חופתה • בשיחה עם 'לובי נשי - בחרדי חרדים הוא משחזר את אותו היום

בדרך לחתונה - כלה חרדית נעצרה בידי המשטרה

את יום חתונתה הכלה הזו לעולם לא תשכח, ולאו דווקא משום שחתונה היא באמת המאורע הגדול של החיים. החוויה שעברה רגע לפני שעמדה תחת החופה, יכולה להיות בקלות סוג של טראומה. לכלה, למלוות שלה ולצלם שהיה איתה בצילומי חוץ.

שעות ספורות לפני החופה נעצרו כלה, צלם ומלוות הכלה, לאחר שנתפסו בצילומים על אוניה בחוף אשקלון, בחשד להסגת גבול. לפי דברי הצלם, היו אמורים להשתחרר רק למחרת בבוקר, אלא שתושיית שוטרים טובים הביאה לסוף הטוב.

זה קרה באחד מחופי הים בדרום, כאמור, לפני מספר חודשים, ורק הערב (חמישי) החליט הצלם, קובי שירה, לחשוף את הסיפור ה"הזוי", כהגדרתו. וזה לשון הפוסט שפרסם:

"אתה יוצא לצילומים ונעצר עם הכלה...
סיפור הזוי...
יצאנו לצילומים באחד החופים ועלינו על סירה של המשטרה אחרי שראינו שהיו עוד אנשים שם והמקום לא היה סגור ואז אחרי כמה צילומים קפצו לשם יסמניקים ושיטור הימי ועצרו אותנו לחקירה והבטיחו שנשתחרר רק בבוקר כי אנחנו עצורים על השגת גבול הכלה בכתה והתחננה שאנשים כבר באולם וחופה וכו.. וזה לא כל כך עזר.
ראיתי שהם ממש לקחו את זה רציני אחרי 40 דקות שכבר חקרו פתחו לי תיק ואז כבר ראיתי שהם אטומים התקשרתי לכתב חדשות שאני מכיר וכמה עיתונאים ורק אז הגיע המפקד שלהם ואחרי שהשמעתי לו הקלטה שהשוטר השמיע צעקות עלי ועל הכלה והבטיח שלא יהיה חתונה ואימתי שזה יגיע לחדשות רק אז שיחררו אותנו בתנאי שאגיע למחרת לחקירה.
טוב אני יודע שגם אני לא הייתי בסדר שלא בקשתי רשות אבל לא יודע אם זה היה מוצדק כל הבלגן הזה".

"למרות הגדר שהייתה במקום, נראה היה שאפשר להיכנס דרך הפרצה להצטלם", אומר שירה בשיחה עם 'לובי נשי-בחדרי חרדים'. "ואכן עברנו את הגדר, הצטלמנו, ולפתע השיטור הימי זינק לעברנו ועצר אותנו".

על המעצר, הוא סיפר: "ברגע אחד כל השמחה נהפכה לטירוף. מרגע המעצר הכלה נכנסה ללחץ ובכתה ללא הפסקה. מישהו דאג גם לעדכן את יתר בני המשפחה באולם, מה שהכניס את כל האורחים ללחץ אטומי. לא זוכר דבר כזה מעולם. התחושות היו קשות, קשה לשכוח דבר כזה. בראש של הכלה והחתן זו צלקת לכל החיים".

כיצד הסתיימה הדרמה?

"היו שם שוטרים בקטע טוב שרצו לשחרר אותנו, בגלל שמדובר בכלה. אחרי דין ודברים והבהרות במשך שעה, שוחררנו. התנאי לשחרור היה שאתייצב לחקירה למחרת בבוקר בתחנת המשטרה. לבסוף התקשרו מהתחנה בוקר למחרת וויתרו על החקירה. הבהירו שמקרה כזה לא יחזור על עצמו. אין לי כמובן שום דבר נגד המשטרה, הם פעלו כפי שעליהם לפעול במטרה להגן על החוק והסדר. אצלנו הסיפור יצא בהתחלה קצת משליטה אבל הסוף היה טוב ב"ה".

רק מספר חודשים לאחר האירוע, שכולם נרגעו, החליט שירה לשתף את הסיפור.

בדרך לחתונה עוצרים במשטרה. תיעוד מהמעצר: קובי שירה




כלה צלם משטרה כלה נעצרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד