י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

בצל חשיפת הדיל, עמר בר לב הכריז על מועמדותו לראשות 'העבודה'

על רקע ההקלטות שנחשפו אמש, סביב הדיל שנרקם בין חברי הכנסת איתן כבל ושלי יחימוביץ, הודיע הבוקר חבר הכנסת עמר בר לב, כי הוא מתכוון להתמודד על הנהגת מפלגת העבודה • בר לב בהודעתו: "מדינת ישראל זקוקה למנהיגות אמיצה"

עמר בר לב. צילום: הדס פרוש, פלאש 90
עמר בר לב. צילום: הדס פרוש, פלאש 90

על רקע ההקלטות שנחשפו אמש, סביב הדיל שנרקם בין חברי הכנסת איתן כבל ושלי יחימוביץ, הודיע הבוקר (שישי) חבר הכנסת עמר בר לב, כי הוא מתכוון להתמודד על הנהגת מפלגת העבודה.

לדבריו של בר לב, "במשך זמן רב מדי מדינת ישראל נעה בין קיטוב לשנאה של ממש, בין ועדות חקירה להימנעות מהכרעות בסוגיות קריטיות לקיומנו, ובין פרשיית שחיתות חמורה אחת לשניה. מדינת ישראל זקוקה לשינוי כיוון. מדינת ישראל זקוקה למנהיגות אמיצה".

בר לב הוא בנו של חיים בר-לב, הרמטכ"ל השמיני של צה"ל ושר בממשלות ישראל. בשנים האחרונות, הוא עסק ביזמות בתחום ההי-טק הישראלי, תחילה בתחום הביטחוני ולאחר מכן בתחום הרפואי והוא חבר ועדת חוץ וביטחון.

כאמור, אמש, נחשפו בערוץ 2 הקלטות שבהן נשמע כבל מפרט את הדיל בינו לבין יחימוביץ, היא תרוץ להסתדרות עם סיעתו ובתמורה היא תתמוך בו לראשות מפלגת העבודה. כבל גם נשמע כשהוא תוקף את יו"ר מפלגתו ח"כ יצחק הרצוג ואומר כי "הוא לא שווה במפלגה, אין לו כוח במפלגה", כבל הסביר כי נתניהו מצליח להנהיג כי הוא אכזר, אבל "הרצוג לא כי הוא לא אכזר, הוא תחמן, הוא רמאי, הוא תחמן של... של גנבים קטנים".

כבל אמר בתגובה לחשיפת ההקלטות: "את שאמרתי בשיחה אמרתי מתוך משאלת לב, שאפילו אני איני יודע אם ארצה לממשה. אין ולא היה דיל ביני ובין שלי, לא ביקשתי ממנה לתמוך בי לראשות המפלגה וממילא היא גם לא הבטיחה זאת. הדלפת קטעים סלקטיביים משיחה בת שעות ארוכות היא עוד פרפור אחרון של ניסנקורן ומשפחת עיני למנוע התמודדות, ומאמצים אלה מעידים על הפחד שהם חשים. להדלפה יש ערך רכילותי ובוודאי לא משפטי. בחירות יהיו ועל ניסנקורן להשלים עם זה".

יחימוביץ' אמרה בתגובה: "לא היה ולא יהיה דיל, לא בעל פה ולא בכתב. כבל לא ביקש ולא העלה תמיכה שלי בו, תומכיי במפלגה הם אנשים חופשיים שאינם מקבלים פקודות מאיש וההחלטה שלי במי לתמוך תהיה מבוססת על טובת המפלגה".

יצוין, כי קודם לכן השבוע, הכחיש כבל בשיחה עם "בחדרי חרדים" את דבר הדיל שלכאורה נרקם בינו לבין חברת הכנסת יחימוביץ.
איתן כבל עמר בר לב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד