כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

בקרוב: דיוטי פרי גם לנוסעים מנמל התעופה בחיפה

זאת בעקבות הגידול בהיקף הטיסות הבינלאומיות מהנמל

צילום אילוסטרציה: פלאש 90
צילום אילוסטרציה: פלאש 90



בעקבות הגידול בהיקף הטיסות הבינלאומיות מנמל התעופה חיפה בשנה האחרונה, והשקת הקו החדש אתונה-חיפה אתמול (ה'), תקיים בעתיד הקרוב רשות שדות התעופה (רש"ת) מכרז להפעלת דיוטי פרי גם בשדה התעופה בחיפה. כך הודיע אתמול שר התחבורה ישראל כ"ץ בטקס השקת הקו החדש.

מדובר במתחם דיוטי פרי שבו ימכרו מוצרי קוסמטיקה, בשמים, מוצרי אלקטרוניקה וחשמל, מוצרי אופטיקה, מצלמות וציוד צילום, שעונים, ציוד ואביזרי ספורט, מוצרי אופנה, צעצועים, מזכרות, מחשבים אישיים, משקאות חריפים ויינות, סיגריות ומוצרי טבק ועוד. לשירות הטסים מנמל התעופה בחיפה יעמוד גם שירות "פטור ושמור".

על תנאי המכרז הזוכה יתקשר עם המדינה להפעלת המתחם במשך 3 שנים עם אופציה להארכה לשנה נוספת.שטח הדיוטי פרי המיועד בחיפה יהיה כ-300 מ"ר.

במסגרת ההודעה על המהלך, אמר אתמול השר כ"ץ כי "מתן פטור מאגרות תעופתיות לכל הטיסות הממריאות והנוחתות בחיפה, וההחלטה להקים דיוטי פרי בחיפה, מבוצעות במסגרת התוכנית להביא את המהפכה הצרכנית גם לתושבי הצפון, ולחסוך מהם את הצורך להגיע לנתב"ג".

נמל התעופה בחיפה רשם בשנה החולפת גידול שיא של כ-480% בטיסות הבינלאומיות, ובקיץ 2017 ייצאו מנמל התעופה בחיפה לאירופה כ-100 טיסות ישירות מדי חודש. הטיסה הראשונה של קו חיפה-אתונה יצאה מהשדה בחיפה אתמול לפנות בוקר, ועליה כ-50 נוסעים, ובכך נפתחה פעילות הקו.
נמל תעופה חיפה דיוטי פרי ישראל כץ משרד התחבורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד