ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

הנוהג בחסדו: מלאכי החסד מביתר התכנסו • צפו

מאות מתנדבי 'הנוהג בחסדו' - ארגון החסד הגדול בביתר עילית - התכנסו לערב הוקרה • הארגון, שהחלו עם 2 מתנדבים בלבד, מונה כיום כ-280 מתנדבים בעלי רכבים, שמוסרים נפשם מידי יום לשנע עשרות חולים ומשפחותיהם לבתי החולים בירושלים ובכל רחבי הארץ • תיעוד

הנוהג בחסדו: מלאכי החסד מביתר התכנסו • צפו

מאות מתנדבי ארגון 'הנוהג בחסדו', -ארגון החסד הגדול בביתר עילית - התכנסו לערב הוקרה


הארגון שם לו למטרה עליונה להיות לעזר לחולים ולתת להם מענה בכל הנושאים הקשורים להגעה לבתי החולים, בשינוע החולים או בני משפחותיהם לבתי החולים, וכן שינוע תרופות לחולים ואספקת ארוחות חמות למשפחות שאין באפשרות בני הבית לבשל עקב המגבלות.

'הנוהג בחסדו' הוקם לפני חמש שנים ע"י הרב שמואל רכטשפר. הארגון, שהחלו עם 2 מתנדבים בלבד, מונה כיום כמאתיים ושמונים מתנדבים בעלי רכבים, שמוסרים נפשם מידי יום לשנע עשרות חולים ומשפחותיהם לבתי החולים בירושלים ובכל רחבי הארץ. מתנדבי הארגון נעזרים בין השאר גם בקבוצת וואטספ.

מדובר בעבודת קודש שנמשכת עשרים וארבע שעות ביממה. בלילות החורף המקפיאים, או בימות הקיץ הלוהטים, והכל לשם שמים ושלא על מנת לקבל פרס, כשאת מערך המתנדבים הענק, מנווט ביד אמן הרב שמואל רכטשפר, שיחד עם רעייתו העומדת לימינו ונוטלת חלק שווה בפעילותו, אינם רואים שינה בעיניהם, ועושים גדולות ונצורות למען תושבי העיר במסירות בל תתואר .

את אירוע ההוקרה הגדול פיארו בנוכחותם רב השכונה הגרא"ש שטיגליץ, וכן ראש העיר מאיר רובינשטיין, חברי המועצה ועסקני העיר ביתר עילית.

את המעמד הנחה אבא טורצקי שפתח בדברים נרגשים ודברי תודה למנכ"ל הארגון הרב שמואל רכטשפר ורעייתו, ותיאר במילים נרגשות את המהפך שהצליחו לחולל בשנים האחרונות בביתר עילית.

לאחר מכן עלה לנאום ראש העיר מאיר רובינשטיין, שסיפר בהתרגשות כי הוא ומשפחתו נעזרו בארגון זה בשנה האחרונה מספר פעמים, ומי שלא נזקק לסיוע שלהם לעולם לא יכול להבין זאת, כשהם מגיעים כקרש הצלה וכמים קרים על נפש עייפה.

לאחמ"כ דיבר המרצה הנודע הרב יעקב זילברמן, שבמתק שפתיו סיפר סיפורי חסידים ודברי תורה תוך שהוא מפליג במעלת ארגון 'הנוהג בחסדו'.

מנכ"ל הארגון הרב רכטשפר הביע במילים נרגשות את רחשי לבו, ובהודיה על העבר ובתפילה על העתיד הודה להשי"ת על הסיעתא דשמיא שמלווה את הארגון לאורך כל הדרך. הוא הודה לכל המתנדבים על מסירותם יום וליל ללא לאות למען הארגון ונאמן ה' לשלם שכרם מן השמים. כמו"כ הודה לעסקן חונא דייטש שעמד מאחורי ארגון הערב ואמר שלולא הוא ערב זה לא היה יוצא לפועל. כמו"כ להרב יעקב דינין שעזר וסייע למען ערב מוצלח ומושקע למתנדבי הארגון.

לאחמ"כ קיבלו כל המשתתפים שי יוקרתי ומיוחד שנתרם ע"י ר יהודה פייג, שאף הוא עזר וסייע למען ערב ההוקרה.







































הנוהג בחסדו ביתר עילית מאיר רובינשטיין חונה דייטש אנשי חסד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד