ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

דיכטר מפתיע: "אתמודד על ראשות הממשלה"

דיכטר מכריז מועמדות ומוסיף: "מי שיגיד, שראש ממשלה יכול להמשיך לתפקד כרגיל ללא הפרעות בזמן שמתנהלת נגדו חקירה, לא אומר אמת"

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90 צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

על רקע החקירות, ולמרות שהבחירות לא נראות באופק, בכירי הליכוד ממשיכים במירוץ השקט להחלפת ראש הממשלה בנימין נתניהו. היום (שבת), הודיע ח"כ אבי דיכטר, כי הוא מתכוון להתמודד בעתיד על הנהגת הליכוד ועל ראשות הממשלה.

דיכטר אמר כי "בבחירות הבאות לא יהיו פריימריז ונתניהו יוביל את הליכוד, אני מאמין ומקווה שננצח. אבל בעתיד אתמודד כי אני בפוליטיקה במטרה להשפיע, להוביל ולמצות את הניסיון שלי משום שאני יכול לבטא טוב יותר גם את היכולות שלי, את הניסיון ואת האישיות שלי".

בנוסף הוא הפתיע והשמיע קול חריג, לדבריו, "כל מי שיגיד שראש ממשלה יכול להמשיך לתפקד כרגיל ללא הפרעות בזמן שמתנהלת נגדו חקירה, לא אומר אמת. הייתי חבר בממשלה ראש הממשלה היה נתון תחת חקירות. הנושא הזה של חקירות הוא בעייתי מאוד מבחינת מי שמנהל את המדינה. זה לא עניין של מה בכך".

דיכטר המשיך לטעון כי חקירות המשטרה מפריעות להתנהלות של נתניהו: "הוא לא מחשב. תנסה לדמיין את עצמך מתפקד תחת חקירה, לא חשוב אם זה בעסק או בתור בעל משפחה או אם בית, או בתור שר או בתור כל אחד אחר. אני לא מסוגל לקבל ברצינות אמירה שחקירות לא מפריעות".

לסיום הוא התייחס לסערת אום אל חיראן: "האמירה על כך שמדובר בפיגוע הייתה חייבת להמתין לתחקיר מקצועי. לו היו ממתינים, הדברים שהם הוציאו היו נשמעים אחרת".
אבי דיכטר בנימין נתניהו הליכוד חקירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד