י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

נתניהו ודרעי וסערת הרחוב של ערפאת

בנימין נתניהו הודיע כי שוחח עם שר הפנים אריה דרעי, ויוסר השילוט עם שמו של יאסר ערפאת, שהותקן במועצה המקומית ג'ת

נתניהו ודרעי וסערת הרחוב של ערפאת
AHMAD GHARABLI /FLAH90.

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הערב (מוצאי שבת) לסערת שפרצה בעקבות רחוב שנקרא על שמו של יו"ר הרשות הפלסטינית יאסר ערפאת במועצה המקומית ג'ת שבצפון השרון. לדברי נתניהו, הוא שוחח עם שר הפנים דרעי והשילוט יוסר.

הסערה פרצה לאחר ששם הרחוב נחשף באפליקציית הניווט ווייז. קבוצת נכי צה"ל זעמו על כך שבמדינת ישראל ישנו רחוב על שמו של אדם שאחראי לרצח מאות ישראלים, ופנו בנושא לשר הפנים דרעי.

כאמור, הערב נתניהו הגיב כי, "שמעתי על מאבקם של נכי צה״ל נגד קריאת רחוב על שמו של יאסר ערפאת במועצה המקומית ג'ת שבצפון השרון. שוחחתי על כך עם שר הפנים אריה דרעי, שהבהיר כי המשרד לא נתן לכך אישור. במדינת ישראל לא יקראו רחוב על שמו של ערפאת - ואנו נפעל להסרת השלט".

ממשרד הפנים נמסר בתגובה לסערה כי "משרד הפנים לא אישר למועצה המקומית ג'ת לקרוא רחוב על שמו של יאסר ערפאת ובקשה כזאת כלל לא נשלחה למשרד הפנים".

עוד נטען כי "שם רחוב ברשות מקומית מקבל תוקף לאחר שאושר על ידי ועדה לאישור שמות רחובות של משרד הפנים, בשיתוף עם הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. הועדה מתכנסת מעת לעת ודנה בבקשות הרשויות לאישור שמות. כאמור, לא הוגשה בקשה מטעמה של מועצה מקומית ג'ת לאישור שם הרחוב".
יאסר ערפאת אריה דרעי רחוב בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד