י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

דרעי לראש המועצה הערבי: הסר את השלט 'ערפאת' תוך 48 שעות

סערת ערפאת: שר הפנים אריה דרעי, שיגר היום מכתב לראש מועצת ג'ת שבו הוא דורש ממנו לפעול בתוך 48 שעות להסרת שלט הרחוב "יאסר ערפאת" • נתניהו בישיבת הממשלה: "במדינת ישראל לא יקראו רחוב על שמם של רוצחי ישראלים ויהודים"

ערפאת. צילום: AHMAD GHARABLI /FLAH90
ערפאת. צילום: AHMAD GHARABLI /FLAH90

סערת ערפאת: שר הפנים אריה דרעי, שיגר היום (ראשון) מכתב לראש המועצה המקומית ג'ת שבו הוא דורש ממנו לפעול בתוך 48 שעות להסרת שלט הרחוב "יאסר ערפאת", אשר מוצב במועצה למרות שלא אושר על ידי משרד הפנים.

קודם לכן הבוקר, התייחס ראש הממשלה בנימין נתניהו בישיבת הממשלה ואמר: "שוחחתי על כך ביום שישי עם שר הפנים אריה דרעי. במדינת ישראל לא יקראו רחוב על שמם של רוצחי ישראלים ויהודים".

נתניהו הוסיף: "אנחנו לא יכולים לאפשר שיהיו רחובות על שמם של יאסר ערפאת וחאג' אמין אל חוסיני ואחרים במדינת ישראל, ואנחנו נעשה את הסידורים, אם צריך גם את החקיקה הדרושה, כדי שהדבר הזה לא יקרה פה".

כזכור, הסערה פרצה לאחר ששם הרחוב נחשף באפליקציית הניווט ווייז. קבוצת נכי צה"ל זעמו על כך שבמדינת ישראל ישנו רחוב על שמו של אדם שאחראי לרצח מאות ישראלים, ופנו בנושא לשר הפנים דרעי.

אמש, נכתב בעמוד הפייסבוק של נתניהו: "ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הערב לסערת שפרצה בעקבות רחוב שנקרא על שמו של יו"ר הרשות הפלסטינית יאסר ערפאת במועצה המקומית ג'ת שבצפון השרון. לדברי נתניהו, הוא שוחח עם שר הפנים דרעי והשילוט יוסר".

המכתב


יאסר ערפאת אריה דרעי בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד