ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

צפו: כך מסכנת עיריית ב"ב ילדים והולכי רגל; העירייה בתגובה מבישה ל'בחדרי': "טיפשים כפויי טובה"

עיריית ב"ב מוכיחה שוב את אוזלת ידה בכל הנוגע לתשתיות ועבודות בכביש • תיעוד חדש מראה: מעבר חצייה עם חסימה באמצע הכביש בו נאלצים לעבור ילדים תוך סיכון ממשי לחייהם • העירייה בתגובה מבישה ל'בחדרי': טיפשים, כפויי טובה • צפו

צפו: כך מסכנת עיריית ב"ב ילדים והולכי רגל; העירייה בתגובה מבישה ל'בחדרי': "טיפשים כפויי טובה"

חלם זה כאן: עיריית בני ברק מוכיחה שוב את אוזלת ידה בכל הנוגע לתשתיות והעבודות בכבישים. אם לא הספיק לתושבים ולנהגים הקטסטרופה בכבישים עם פקקים בלתי נגמרים, כעת מגיע שיא חדש: מעבר חצייה שנחסם באמצע רחוב סואן בו נאלצים לעבור ילדים תוך סיכון ממשי לחיי אדם.

המהלך "הגאוני" האחרון של עיריית בני ברק פורסם בשעות האחרונות (ראשון) ברשת עם תיעוד של "חלם" בהתגלמותו.

בתיעוד ניתן לראות את מעבר החצייה המדובר ברחוב חזון איש - אחד הרחובות הסואנים בעיר, בו עוברים מאות אוטובוסים ואלפי כלי רכב פרטיים. את המעבר חסמה העירייה באמצע הכביש, מה שמאלץ את הולכי הרגל, בהם כאמור גם ילדים קטנים, לדלג מעל המחסום, תוך סיכון חייהם.



אם חשבתם שבעירייה ינסו לסדר את מעבר החצייה ואולי אף להתנצל - תחשבו שוב. העירייה, בתגובה מבישה ל"בחדרי חרדים", תוקפת דווקא את הולכי הרגל ואת מי שתיעד את המעבר החלמאי.

אברהם טננבוים, דובר העירייה, מסר הערב ל"בחדרי חרדים" תגובה מבישה בה נאמר כי "רק לטיפשים מראים חצי עבודה. מדובר בתושבים כפויי טובה. העירייה משקיעה את הנשמה שלה לתושבים ואנשים לא יודעים אפילו להגיד תודה".

(מעבר החצייה "הגאוני" הערב בבני ברק וילדים משחקים בעפר במקום, תוך סיכון חיים)

במקביל, חנוך זיידמן, מנהל אגף התשתיות בעירייה, כתב בקבוצת הווטסאפ "בני ברקים": "כפי שרואים המעבר חסום עם בטונדה ואסור לעבור שם. אנשים חסרי אחריות עוברים מעל הבטונדה. והעירייה חלם?".

מעבר חצייה הולכי רגל חלם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד