ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

סניף 'אייר קפה' הכשר למהדרין ברעננה – לכל אירוע ושמחה שתבחרו

עומר, הבעלים של אייר קפה: "החלטנו להרים את הכפפה ולפתוח סניף המיועד למגזר הדת והחרדי המחפש חווית אוכל וקפה, ומשלב בתוכו תפריט שמתאים לאירועים"

סניף 'אייר קפה' הכשר למהדרין ברעננה – לכל אירוע ושמחה שתבחרו
יחצ



אם אתם מחפשים לערוך אירוע חגיגי ברמה גבוהה ועם מנות שף ייחודיות, חדר ה-VIP שבבית הקפה 'אייר קפה' הכשר למהדרין ברעננה, הוא המקום המושלם עבורכם בשני חדרים ייחודים – חדר פרטי עד 80 איש ואולם אירועים קטן המכיל 130 מקומות ומיועד לבר או בת מצווה, בריתות, שבע ברכות, ולכל אירוע ושמחה שתבחרו.

סניף אייר קפה ברעננה כולל בולנז'רי ייחודי, אשר מציע מגוון רחב של דברי מאפה טריים הנאפים במקום על טהרת הבריאות. אייר קפה מציעה לחמי מחמצת בטעמים שונים המיוצרים בעבודת יד ונאפית בתנורי אבן ובחומרי גלם איכותיים וטבעיים. אייר קפה מציעה עוד מאפים בתפזורת, עוגות, מגוון רחב של קפה בטעמים ייחודיים ומנות טעימות שלא תמצאו במקומות אחרים. התפריט הייחודי המוצע בסניף, כולל מרקי בריאות משביעים, לצד שיפודי טונה על מצע פירה. ארוחות בוקר מגוונות מוצרים טבעיים, רזים ואיכותיים, מיצים טבעיים של ירקות ופירות שייסחטו במקום. לקוחות אייר קפה יוכלו ליהנות מתפריט בוקר, צהריים וערב איכותי ומגוון.

בעיצוב הסניף החדש הושקע ידע רב וניסיון של אדריכלית ומעצבת ומראה הסניף הינו בסגנון אירופאי. אייר קפה הוא בית חם ליינות בוטיק. בית הקפה כולל מתחם לישיבה נינוחה בפנים המסעדה ומחוצה לה, ובמתחם קיימים שני חדרים לאירועים. כן מציע הסניף גם שירותי 'טייק אווי'.

עומר, הבעלים של אייר קפה: "תחום המסעדות בישראל, הגיע גם למגזר הדתי והחרדי שאין לו מענה בכשרות מהדרין, על כן החלטנו להרים את הכפפה ולפתוח סניף המיועד למגזר הדת והחרדי המחפש חווית אוכל וקפה, ומשלב בתוכו תפריט שמתאים לאירועים".

בתוך כך, גם הסניף הראשון של 'אייר קפה' בפארק העסקים 'איירפורט סיטי' הפך בימים אלו לכשר למהדרין, כאשר הסועדים יושבים בלבו של בית הקפה הפסטורלי לצד המפלים הזורמים אל הבריכה ומשמיעים קול פכפוך נעים ומשרה שלווה, והם ונהנים מתפריט עשיר וייחודי וכשר למהדרין.

כשר למהדרין בהשגחת חוג חתם סופר פ"ת.
אירועים בית קפה אייר קפה כשר למהדרין איירקפה כתבה אינפורמטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד