כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

בנדבורנה זכרו את הרבי הקודם: ומי היה אורח הכבוד?

מעמד רב רושם לזכרו של האדמו"ר הקודם נערך בחסידות, ובו הרבי נשא דברים על מהות הקשר המיוחד בין רבי לחסידו - "יותר מבנו". סיקור ותמונות

בנדבורנה זכרו את הרבי הקודם: ומי היה אורח הכבוד?
שוקי לרר

עם סיום שבת התוועדות לרגל יום ההילולא החמישי של האדמו"ר בעל ה'באר יעקב' מנדבורנה זיע"א, באוהל הענק שהוקם בקרית נדבורנה בבני ברק, נערכה במוצאי שבת פרשת תרומה סעודת הילולא מרכזית בראשות ‏בנו ממשיך דרכו האדמו"ר מנדבורנה, רבנים ואישי ציבור נכבדים, ובהשתתפות חסידי ידידי ואוהדי בית נדבורנה וקהל רב.

במהלך סעודת ההילולא המרכזית נשא דברים האדמו"ר מנדבורנה בעניין הקשר של חסיד לרבו, יותר מבנו, והפרידה הקשה שאף אחרי חמש שנים מורגשת ביותר.

כמו כן נשא דברים הגה"צ רבי אברהם יונה שווארץ‏ אב"ד דק"ק קהל חסידים "קהל ישראל" בוינה, שהיה עם האדמו"ר זצ"ל בקשר הדוק, ונערך סיום שישה סדרי משנה שנלמד בשנה האחרונה לטובת נשמתו ע"י תלמידיו וחסידיו המקפידים על לימוד פרק משניות יומי בקביעות לזכרו של הרבי.

כמו כן נערך סיום הש"ס שנלמד מידי שנה ע"י קהל הבחורים בחצר הקדוש נדבורנה, המסיימים בכל שנה את הש"ס כולו לקראת יום דהילולא. לאחר מכן נכנסו כל הבחורים לחדרו של הרבי להתברך, וכן קיבלו שי את ספרו החדש 'אביהם של ישראל' - סיפורים מהרבי זצ"ל, שיצא לרגל ההילולא על ידי מכון 'דבר חיים'.

הצלם שוקי לרר תיעד את ההילולא ומגיש גלריה ווידאו









































































חסידות נדבורנה הרב שווארץ וינה הילולא הבאר יעקב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד