א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

החבר'ה אירגנו הפתעת יום הולדת לשר דרעי עם צמרת המדינה

היום (ב), בישיבת הסיעה, חגגו אנשי ש"ס מסיבת יום הולדת בהפתעה ליו"ר התנועה השר אריה דרעי שהיום מלאו לו 58 שנים • בין המשתתפים: שרים, ח"כים ועשרות נציגי ש"ס מרחבי הארץ • רה"מ נתניהו שיגר סרטון ברכה • צפו בתיעוד

דרעי במסיבת ההפתעה
דרעי במסיבת ההפתעה

היום (ב), בישיבת הסיעה, חגגו אנשי ש"ס מסיבת יום הולדת בהפתעה ליו"ר התנועה השר אריה דרעי שהיום מלאו לו 58 שנים.

שרים, ח"כים ועשרות נציגי ש"ס מרחבי הארץ השתתפו במסיבת ההפתעה. בין המשתתפים, שר האוצר משה כחלון, שר החינוך נפתלי בנט, שרת המשפטים איילת שקד, שרת התרבות מירי רגב, שר הבריאות יעקב ליצמן, סגן השר מאיר פרוש, ח"כ עמיר פרץ, ח"כ משה גפני, ח"כ אורי מקלב, ח"כ יעקב אשר, ח"כ שלי יחימוביץ, יו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן, ח"כ אבי אמסלם, ח"כ רוברט אילטוב, כל שרי וח"כי ש"ס ועשרות נציגים מכל הארץ.

ראש הממשלה בנימין נתניהו שיגר סרטון ברכה ובו אמר: "אריה מזל טוב, אני לא מאמין שרק אתמול היינו שנינו הצעירים השחרחרים של הממשלה, ועבדנו יחד ואנחנו עובדים היום, קצת פחות שחרחרים, אבל מנוסים מאוד וחברים טובים. מזל טוב אריה".


נתניהו בסרטון הברכה לדרעי

שר האוצר כחלון אמר במסיבת ההפתעה: "אנחנו מסתכלים אחד לשני בעיניים ומבינים. אנחנו משעממים אותו. הוא יודע ומבין יותר טוב מכולנו. אני מודה לו שבחר כי כחבר".

שר החינוך בנט אמר במסיבה: "בכל ישיבת ראשי הקואליציה מחכים כולם לפיתרון של השר דרעי. הוא החכם המבוגר האחראי". שלי יחימוביץ: "אני מכירה את השר דרעי יותר שנים מכולם".

שרת המשפטים שקד אמרה :"למדתי בשנתיים האחרונות להכיר את האיש הזה ולהעריך אותו. מדובר במנהיג, חכם ויסודי". דודי אמסלם - "השר דרעי מענטש וחבר. אני אוהב את האיש הזה". דוד ביטן אמר לנוכחים: "קשה להגיד לא לדרעי".

יום ההולדת לדרעי.

















אריה דרעי יום הולדת צמרת המדינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד