י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

סערת הרישום באלעד; "לא נהסס ללכת לכלא"

ח"כ מנחם אליעזר מוזס תקף במליאת הכנסת בחריפות את החלטת בית המשפט על רישום אזורי באלעד: "לא נהסס ללכת לכלא"

"אסיר עמנואל" בדרך לכלא (יוסי זמיר, פלאש 90)
"אסיר עמנואל" בדרך לכלא (יוסי זמיר, פלאש 90)

סערת הרישום האזורי באלעד: בדיון הערב (שני) במליאה על הצעת אי אמון בממשלה, התייחס יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ מנחם אליעזר מוזס, לפסיקת בית המשפט המחוזי בירושלים, לגבי רישום התלמידות באלעד וההחלטה כי יש לבצע רישום אזורי בלבד, החלטה שעוררה סערת ענק במערת הפוליטית החרדית.

מוזס התבטא בחריפות ואמר כי "גדולי ישראל בלבד הם אשר יורונו כיצד לנהוג בנושאי חינוך. שום פסיקה שהיא, מכל ערכאה, לא תשפיע עלינו מלשנות אורחותינו".

לדבריו, "בית המשפט פסק על רישום אזורי. אני מודיע לכם כאן - מערכת החינוך החרדי שהייתה עצמאית תמיד, החל מתכני הלימוד ועד קבלת התלמידות לפי התאמה רוחנית, תמשיך להילחם על עצמאותה. בית המשפט המחוזי מאלץ את עיריית אלעד להפוך את הקערה על פיה ומחייב, גם על ידי מנהל המחוז החרדי, שהוא מבית היוצר של השר פירון, לרישום אזורי ללא התחשבות בערכי הציבור החרדי וצרכיו הפרטניים והייחודיים. זו החלטה מקוממת".

מוזס הזכיר לחברי הכנסת את פרשיית עמנואל ואמר: "בפרשת עמנואל הורים הלכו לכלא בשמחה, כאשר בית המשפט העליון אילץ אותם לקבל הכרעות שלא על פי רוח החינוך החרדי. הם לא יהססו לעשות זאת גם הפעם".

"כיושב ראש הסיעה אני מודיע כי סיעתנו מחזקת את ראש העיר אלעד הרב פרוש. אנחנו מחזקים את ידיו ומבהירים: אצלנו נשמעים רק לגדולי ישראל. ועשית ככל אשר יורוך".
רישום אזורי סמינרים אלעד חכ מוזס יואב ללום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד