י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

מדוע התגייס הכוכב החילוני לעזרת הרב מחב"ד?

כוכב הטלוויזיה החילוני אסי עזר מתגייס לעזרת בית חב"ד בתל אביב שבניהולו של הרב עדי אלפנט. עזר ביקש מעוקביו ברשתות החברתיות לסייע בגיוס תרומות לבית חב"ד: "מרגיש שאני חלק מדבר יפה וגדול ואני רוצה מאד שזה ימשך"

אסי עזר והרב אלפנט
אסי עזר והרב אלפנט

כוכב הטלוויזיה החילוני ומנחה תוכנית הריאלטי 'הכוכב הבא', אסי עזר, מתגיייס לעזרת בית חב"ד בתל אביב שבניהולו של הרב עדי אלפנט. עזר ביקש מעוקביו ברשתות החברתיות לסייע בגיוס תרומות לבית חב"ד.

הרב עדי אלפנט הוא הרב של עזר ומי שמלווה אותו בכל צעד ושעל בענייני דת בפרט ובחייו בכלל. בנוסף לעזר, הרב אלפנט מלווה בענייני דת ידוענים חילונים נוספים, בין היתר את שחקן הכדורסל הישראלי עומרי כספי.

כיום הרב אלפנט הוא שליח חב"ד דומיננטי ומוכר מאוד בקרב רבים בתל אביב, כאשר פעילותו מתרכזת סביב צעירים וסטודנטים במרכז העיר, כשהוא מניח להם תפילין ומקרבם לדת.

כאמור, כעת התגייס עזר לעזרת הרב. עזר כתב בדף הפייסבוק שלו: "הי חברים, הנה אני פונה ללב הרחב שלכם. זוכרים את עדי אלפנט, הרב המקסים מבית צעירי חב"ד תל אביב, שהופיע בסרט הדוקומנטרי שלי? אז אני חייב לו המון ועכשיו הוא צריך את עזרתנו - בית חב"ד לצעירים מרכז ת"א, ברשות הרב עדי ואשתו טליה, פועל כבר כמה שנים בשביל כולנו. ברגישות ובחום, הם מצליחים (דרך השיעורים המתקיימים תדיר בביתם) להנגיש את התכנים העמוקים של התורה וליצור שיח פורה ורענן ובעיקר מלא קבלה".

בהמשך כותב עזר: "אני חייב לספר לכם על חוויית השבת אצל משפחת אלפנט. סביב שולחן מלא כל טוב, מסובים מי שאתם רק רוצים... יוצאי הודו, בוגרי בתי חבד חו"ל, שכנים חילונים כמוני, וכאלה שהם כבר ממש בני בית. אני לא יודע אם זה האוכל הטעים, האווירה הקסומה, דברי הטעם שהרב אומר, או הניגונים המעוררים, אבל הכל ביחד גורם לפחות לי להרגיש שאני חלק מדבר יפה וגדול ואני רוצה מאד שזה ימשך. את כל הפעילות לאורך השנה מציעים הרב עדי וטליה ללא תשלום ומתוך תחושת שליחות.

"היום ומחר מתקיים יום ההתרמה השנתי שלהם. הם זקוקים לנו כדי להמשיך לעשות את הדברים החשובים האלו, אני רוצה לקחת חלק בזה ומציע גם לכם. מי שלא יכול לתרום, שרק ישתף... תודה ענקית ענקית. אסי".

הרב עדי אלפנט אמר בתגובה ל"בחדרי חרדים": "אסי עזר הוא ידיד קרוב של בית חב"ד לצעירים מרכז תל אביב. ביום זה, יום ההתרמה השנתי שלנו, אסי, כמו רבים ממקורבינו, בחר להירתם להצלחת הפעילות החשובה ואנחנו מברכים על כך. אסי כמו כל יהודי, מרגיש קשר ישיר
לקב"ה. אנחנו בתחילת הדרך בהתקרבות לדת, כיף ללמוד תורה איתו, הוא מבין עניין".
אסי עזר בית חבד הרב עדי אלפנט תרומות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד